Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:07
|
|
|
Het Gebed om kalmte.
God, schenk mij de kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen; de moed om te veranderen wat ik kan veranderen; en de wijsheid om het verschil hiertussen te zien. Om één dag tegelijkertijd te leven; om van één moment tegelijkertijd te genieten; Om moeilijke tijden te accepteren als het pad naar de vrede; Om deze zondige wereld, net als Hij deed, te aanvaarden zoals het is, niet zoals ik wil dat deze zou zijn; Om er op te vertrouwen dat Hij alle dingen zal rechtzetten als ik me aan Zijn wil overgeef; Om in dit leven gelukkig genoeg te zijn, en om met Hem overgelukkig te zijn: Voor altijd in het volgende leven. Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:22
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het Gebed om kalmte.
God, schenk mij de kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen; de moed om te veranderen wat ik kan veranderen; en de wijsheid om het verschil hiertussen te zien. Om één dag tegelijkertijd te leven; om van één moment tegelijkertijd te genieten; Om moeilijke tijden te accepteren als het pad naar de vrede; Om deze zondige wereld, net als Hij deed, te aanvaarden zoals het is, niet zoals ik wil dat deze zou zijn; Om er op te vertrouwen dat Hij alle dingen zal rechtzetten als ik me aan Zijn wil overgeef; Om in dit leven gelukkig genoeg te zijn, en om met Hem overgelukkig te zijn: Voor altijd in het volgende leven. Amen. |
AMEN !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het Gebed om kalmte.
God, schenk mij de kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen; de moed om te veranderen wat ik kan veranderen; en de wijsheid om het verschil hiertussen te zien. Om één dag tegelijkertijd te leven; om van één moment tegelijkertijd te genieten; Om moeilijke tijden te accepteren als het pad naar de vrede; Om deze zondige wereld, net als Hij deed, te aanvaarden zoals het is, niet zoals ik wil dat deze zou zijn; Om er op te vertrouwen dat Hij alle dingen zal rechtzetten als ik me aan Zijn wil overgeef; Om in dit leven gelukkig genoeg te zijn, en om met Hem overgelukkig te zijn: Voor altijd in het volgende leven. Amen. |
Amen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BLUEEYES500
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 09:47
|
|
|
Wat verwoord je dat mooi! AMEN!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA803
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 01:41
|
|
|
Bemoedigend...echt, tegelijk ook zó lastig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA803
|
|
Geplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 01:42
|
|
|
Bemoedigend...echt, tegelijk ook zó lastig...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|