Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 21:37
|
|
|
Jeremia 32 : 27
Zie, Ik, de Here, ben de God van al wat leeft; zou voor Mij iets te wonderlijk zijn?
Hoi allemaal,
Morgenavond is er weer bidstond in gebedsroom, We nodigen je van harte uit om mee te bidden en te danken Je bent uiteraard vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op.
We houden het van 20.00 tot 21.00 in gebdsroom, je kan ons vinden als je de Chat bovenaan de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken
Ook ben je vrij om je/een naaam onderaan de voorbedelijst te zetten.
Voorbedelijst, voorbede voor;
Marjo Ad Clasien Tijntje Jaap Cees San Dirk en Corrie Henk Guus Esther
Warme groetjes en Gods rijke zegen,
Martha Herman Rodjer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 7 juni 2012, 07:35
|
|
|
MARTHA725 schreef: | Jeremia 32 : 27
Zie, Ik, de Here, ben de God van al wat leeft; zou voor Mij iets te wonderlijk zijn?
Hoi allemaal,
Morgenavond is er weer bidstond in gebedsroom, We nodigen je van harte uit om mee te bidden en te danken Je bent uiteraard vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op.
We houden het van 20.00 tot 21.00 in gebdsroom, je kan ons vinden als je de Chat bovenaan de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken
Marjo Ad Clasien Tijntje Jaap Cees San Dirk en Corrie Henk Guus Esther
Martha Herman Rodjer |
Please be in time.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: donderdag 7 juni 2012, 20:42
|
|
|
MARTHA725 schreef: | Jeremia 32 : 27
Hoi allemaal,
Marjo Ad Clasien Tijntje Jaap Cees San Dirk en Corrie Henk Guus Esther Peter
Martha Herman Rodjer |
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|