Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 22:11
|
|
|
Op vrijdag 15 juni om 20.15 vindt in Zwolle in schouwburg Odeon deze theatervoorstelling plaats. Hadassa, ster van Susa is een speelse en ontroerende voorstelling naar het bijbelverhaal Ester. Het lijkt me gezellig om met een groep mede-CM' ers hier naar toe te gaan, evt. vooraf ergens een hapje eten en/of na afloop samen ergens een cafeetje opzoeken. Ook enthousiast? Reageer als je komt op dit bericht en bestel ZELF via de website een kaartje. Een kaartje kost E 12,50, waarbij een drankje na afloop is inbegrepen. Tot gauw!
Hieronder nog wat info over het verhaal: Na een brute moord op hun familie proberen de in leven gebleven Hadassa en haar oudere... neef Mordechai samen een nieuw bestaan op te bouwen. Vanuit angst voor een herhaling voedt Mordechai zijn jongere nichtje in extreme bescherming op. Naarmate Hadassa ouder wordt vraagt ze zich af wat het leven binnen de vier muren van hun huis nog inhoudt. Juist dan slaat het lot opnieuw toe en geeft het een nieuwe wending aan haar vraag naar zin en betekenis.
Hadassa, ster van Susa, vertelt het verhaal zoals het is opgetekend in het bijbelboek Ester. Het is een bijzonder en wonderlijk verhaal dat zich lang geleden heeft afgespeeld, maar de thema’s blijven actueel en heel herkenbaar voor iedereen.
Voor verdere informatie en bestellen van kaarten, kijk op: www.hadassastervansusa.nl.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 09:59
|
|
|
Nog even voor de duidelijkheid: bij deze activiteit bestel je zelf je kaartje (hebben we geen gedoe achteraf). Na opgave reageer je op dit bericht dat je je hebt opgegeven. Via deze profielen spreken we een verzameltijdstip af. Ik heb er zin in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: maandag 28 mei 2012, 20:08
|
|
|
Ik heb mijn kaartje inmiddels besteld. Gaat heel eenvoudig via de website www.hadassastervansusa.nl Wie weet tot de 15e!
Laatst aangepast door
|
MOTORMUIS997
|
op woensdag 6 juni 2012, 18:51
|
|
Naar boven |
|
|
|
|