ChristianMatch

Forum

Vrienden
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BASSIE783

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 21:06

vrienden
voor even
of langer:
een heel leven
als het maar
vriendschappelijk is
digitale vrienden
zijn vet
zijn cool! Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:19

Heb jij vrienden wat zijn ECHTE vrienden ??, voor jou ??
Ik durf geen vrienden meer te maken bang de ze mijn hart raken
of er bloeit iets moois en vaak maar even of t is blijven of ze gaan weer en moet je weer loslaten Heb tot nu toe nooit iets blijvends mogen ontmoeten
maar ja ligt het aan mij aan allebei vraag me af ??
Gelukkig heb ik één vriend zing het het lied welke vriend is onze Jezus die in onze plaats wil staan welk een voorrecht dat ik door Hem altijd vrij tot God mag gaan als soms vrienden ons verlaten ga ik biddend tot de HEER in zijn armen zijn wij veilig HIJ verlaat ons nimmer meer , dus stoot ik mijn teen aan een kei op de weg dan leg ik hem maar aan de kant in de hoop dat ik ooit strand en er iemand zegt Anita jij bent van mij samen hand in hand de wedloop van t leven lopen en maar blijven hopen op die ene vraag wil je me mij ??? dan zal ik altijd van hem houden
En dan verwachten dat deze vriend als Jezus is en mij nooit verlaat ten zij de Heer mij roept we afscheid moeten nemen van dit leven , hoop voor die tijd nog iemand heel veel liefde te mogen geven .
Een echte vriend is door dik en dun een maatje zijn voor altijd en nooit roepen ik heb spijt , er zijn voor elkaar in leven en dood een keuze die je mag maken met de Heer en dat is zo groot zijn trouw is oneindig geeft wat je nodig hebt ook een vriendschap te bouwen en van mensen om je heen te houden Hij gaat mee op de levenszee
Zijn koers mag je varen HIJ doet de storm bedaren ik wacht op die ene vriend hier in dit leven bid en werk dat de Heer t zal geven ...

lieve groet anita

Laatst aangepast door
ANITA695
op donderdag 10 mei 2012, 22:31
Naar boven

Auteur Bericht
BASSIE783

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 23:04

ANITA695 schreef:
of er bloeit iets moois en vaak maar even of t is blijven of ze gaan weer en moet je weer loslaten Heb tot nu toe nooit iets blijvends mogen ontmoeten
Gelukkig heb ik één vriend zing het het lied welke vriend is onze Jezus die in onze plaats wil staan welk een voorrecht dat ik door Hem altijd vrij tot God mag gaan als soms vrienden ons verlaten ga ik biddend tot de HEER in zijn armen zijn wij veilig HIJ verlaat ons nimmer meer , dus stoot ik mijn teen aan een kei op de weg dan leg ik hem maar aan de kant in de hoop dat ik ooit strand en er iemand zegt Anita jij bent van mij samen hand in hand de wedloop van t leven lopen en maar blijven hopen op die ene vraag wil je me mij ??? dan zal ik altijd van hem houden
En dan verwachten dat deze vriend als Jezus is en mij nooit verlaat ten zij de Heer mij roept we afscheid moeten nemen van dit leven , hoop voor die tijd nog iemand heel veel liefde te mogen geven .
Een echte vriend is door dik en dun een maatje zijn voor altijd en nooit roepen ik heb spijt , er zijn voor elkaar in leven en dood een keuze die je mag maken met de Heer en dat is zo groot zijn trouw is oneindig geeft wat je nodig hebt ook een vriendschap te bouwen en van mensen om je heen te houden Hij gaat mee op de levenszee
Zijn koers mag je varen HIJ doet de storm bedaren ik wacht op die ene vriend hier in dit leven bid en werk dat de Heer t zal geven ...

lieve groet anita

als het maar vriendschappelijk is
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 23:33

ANITA695 schreef:

lieve groet anita

hoi Anita. dit herken ik wel. je niet meer open durven te stellen bang om (weer) verwond te raken wanneer mensen die je net begint te vertrouwen je weer zullen verlaten.

Je noemt onze Heer de Vriend die jouw nooit zal verlaten, dat is Zijn belofte dus kan je daarop vertrouwen.
en leunend tegen Hem aan mag je voorzichtig je hand uit steken om de mensen om je heen aan te raken en weten dat ze mensen zijn.
volkomen in hun wens volmaakt te zijn, maar dat niet zijn.

wat ik geleerd heb:

iedereen maakt fouten, op het moment dat we willen en kunnen inzien dat dat voor iedereen geldt en ook voor ons zelf, op het moment dat we willen vergeven dat mensen ons pijn doen (of gedaan hebben op welke manier dan ook) zul je merken dat de pijn er dan soms wel is maar op een andere manier dan voorheen als er dan mensen weer weggaan, omdat je dan dichtbij Jezus leeft (in gehoorzaamheid) en de pijlen van de vijand je niet zullen deren.

dan zul je merken dat het een feest wordt om nieuwe mensen te leren kennen en ze dan ook dichtbij je kan laten komen en dat je ze kan zegenen wanneer ze weer weg gaan. liefs Tineke
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1