Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 22:47
|
|
|
een slot
'k heb onlangs op mijn hart een stevig slot gemaakt laatst heeft men met geweld mijn binnenste gekraakt het allermooiste goed waar'k veel voor heb betaald op 'n onbewaakt moment zo uit mijn hart gehaald!
als wat ik bij me droeg waarin ik heb geloofd werd listig opgepakt en uit mijn hart geroofd het kleinood van de vreugd die God me rijk'lijk gaf mijn hoop, mijn kracht en lust nam men in één keer af!
'k ben een gewaarschuwd mens en het gebeurt niet meer dat men nog listig rooft de rijkdom van mijn Heer ik raad een ieder, neem desnoods een goed alarm want ben je nog zo rijk in één klap ben je arm!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 14:35
|
|
|
ANITA324 schreef: | een slot
'k heb onlangs op mijn hart een stevig slot gemaakt laatst heeft men met geweld mijn binnenste gekraakt het allermooiste goed waar'k veel voor heb betaald op 'n onbewaakt moment zo uit mijn hart gehaald!
als wat ik bij me droeg waarin ik heb geloofd werd listig opgepakt en uit mijn hart geroofd het kleinood van de vreugd die God me rijk'lijk gaf mijn hoop, mijn kracht en lust nam men in één keer af!
'k ben een gewaarschuwd mens en het gebeurt niet meer dat men nog listig rooft de rijkdom van mijn Heer ik raad een ieder, neem desnoods een goed alarm want ben je nog zo rijk in één klap ben je arm! |
Heftig Anita, sterkte er mee. Je bent als een boom geplant aan water stromen. Als Zijn wortels diep in je zijn kan niemand het meer roven. Shalom Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 15:37
|
|
|
Je binnenste moet je inderdaad enorm zuinig op zijn. Want ook al denk je soms het wel veilig opgeborgen te hebben, er zijn mensen die er dan toch ineens iets weg weten te halen. Wel bijzonder omschreven op deze manier, Anita. En vooral mooi om te merken dat ze die schat niet definitief hebben weggeroofd. Blijkbaar hebben ze toch nog iets laten zitten dat weer kon groeien!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|