Auteur |
Bericht |
|
BASSIE783
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 19:31
|
|
|
er staan mega veel topics hier op het forum , maar er zijn maar weinig topics die niet gaan afwijken . misschien zou er is beter gelezen moeten worden wat de vraag of opmerking is, en dat als mn reageert dat men bij het onderwerp blijft , zou het forum een stukje duidelijker worden , en misschien minder onenigheid geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 19:35
|
|
|
BASSIE783 schreef: | er staan mega veel topics hier op het forum , maar er zijn maar weinig topics die niet gaan afwijken . misschien zou er is beter gelezen moeten worden wat de vraag of opmerking is, en dat als mn reageert dat men bij het onderwerp blijft , zou het forum een stukje duidelijker worden , en misschien minder onenigheid geven |
Klopt Bassie, maar dit vereist discipline (ow wat een woord !!) en of je dat kunt verwachten van gebruikers die enkel uit zijn op lol. That's the question. En dan maar klagen over het niveau en de sfeer ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 20:02
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt Bassie, maar dit vereist discipline (ow wat een woord !!) en of je dat kunt verwachten van gebruikers die enkel uit zijn op lol. That's the question. En dan maar klagen over het niveau en de sfeer ?
|
uitzonderingen daar gelaten, je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MICKEY723
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 20:25
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt Bassie, maar dit vereist discipline (ow wat een woord !!) en of je dat kunt verwachten van gebruikers die enkel uit zijn op lol. That's the question. En dan maar klagen over het niveau en de sfeer ?
|
Als nieuw lid krijg ik hier toch wel even kriebels van, ken je het woord generaliseren Herman? Lekkere binnenkomer voor nieuwe leden, zet wel meteen de toon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 20:31
|
|
|
MICKEY723 schreef: | Als nieuw lid krijg ik hier toch wel even kriebels van, ken je het woord generaliseren Herman? Lekkere binnenkomer voor nieuwe leden, zet wel meteen de toon.
|
Sorry, iets te ongenuaceerd geantwoord, mea culpa.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 20:38
|
|
|
MICKEY723 schreef: | Als nieuw lid krijg ik hier toch wel even kriebels van, ken je het woord generaliseren Herman? Lekkere binnenkomer voor nieuwe leden, zet wel meteen de toon.
|
dat bedoelde ik ook....
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|