Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 10:05
|
|
|
Per 1 april as. stopt Shell met het uitgeven van de spaarzegels bij het tanken van brandstof. Ark Mission start een inzamelingsactie voor volle spaarkaarten en overtollige losse zegels! Ark Mission wisselt de restanten in bij Shell voor contant geld. Iedere volle kaart levert € 1 op.
Ark Mission wil op deze manier een bedrag bij elkaar sparen voor een van de projecten, de Bajesagenda 2013. Deze agenda wordt al 25 jaar gefinancierd door Ark Mission in een jaarlijkse oplage van 33.000 stuks. Via het justitiepastoraat worden de agenda’s uitgedeeld aan gevangenen in ons land. Ook Nederlanders in buitenlandse gevangenissen krijgen een agenda toegestuurd.
Spaart u mee voor Bajesagenda's? U kunt uw Shell spaarkaarten én losse zegels sturen naar: Ark Mission, Shell zegelactie Donauweg 4 1043 AJ Amsterdam
De actie loopt tot half december 2012
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 10:06
|
|
|
Ik had er zelf ook aardig wat zegels liggen en ga ze ook op sturen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 10:19
|
|
|
Ik doe hier niet aan mee. De bajesklanten krijgen al zat van de staat. En ja van o.a. mijn belastingcenten. Moet ik ze ook nog gaan vertroetelen omdat ze zo zielig zijn en verkommeren in hun cel? Ze zitten zeker allemaal buiten hun schuld om in de cel?
Laat hun familie maar zorgen dat ze spullen krijgen. Ten slotte maken zij soms ook gebruik van de waar die hun "lieverdjes" gebruikt hebben na de roofovervallen, drugstransporten, roofmoorden enz.
btw ik rij geen auto en heb dus geen zegels.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 10:24
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik doe hier niet aan mee. De bajesklanten krijgen al zat van de staat. En ja van o.a. mijn belastingcenten. Moet ik ze ook nog gaan vertroetelen omdat ze zo zielig zijn en verkommeren in hun cel? Ze zitten zeker allemaal buiten hun schuld om in de cel?
Laat hun familie maar zorgen dat ze spullen krijgen. Ten slotte maken zij soms ook gebruik van de waar die hun "lieverdjes" gebruikt hebben na de roofovervallen, drugstransporten, roofmoorden enz.
btw ik rij geen auto en heb dus geen zegels. |
Hmmm, prima hoor, je kan begrijp zowiezo niet mee doen, of je nu wilt of niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 11:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik doe hier niet aan mee. De bajesklanten krijgen al zat van de staat. En ja van o.a. mijn belastingcenten. Moet ik ze ook nog gaan vertroetelen omdat ze zo zielig zijn en verkommeren in hun cel? Ze zitten zeker allemaal buiten hun schuld om in de cel?
btw ik rij geen auto en heb dus geen zegels. |
Heey Mariska, en alle anderen natuurlijk,
Volgens mij is het handig om ff te weten wat die Bajesagenda precies is:
De bajesagenda is een geliefd gebruiksproduct met uitleg over de bijbel, het christelijk geloof, een bijbelleesrooster en Het Onze Vader in diverse talen. Verder staan er tekeningen en gedichten van gedetineerden. Aan de agenda ligt de diepe wens ten grondslag dat gevangenen door Jezus God leren kennen. God vergeeft fouten en wil ook gedetineerden helpen hun leven weer op orde te brengen en evenwichtig terug te keren in de maatschappij.
Je begrijpt vast ook dat de staat zulke dingen echt niet gaat subsidiëren...... En ook gedetineerden gun je dat ze Christus leren kennen, ongeacht wat de aanleiding voor hun bajesverblijf ook is. Vandaar ook deze actie.
Maar ik begrijp dat je niet rijdt, dus dan wordt zegeltjes sparen lastig
|
|
Naar boven |
|
|