Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 23:18
|
|
|
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren en getogen. Hij heeft mijn licht ontstoken in de nacht, gaf mij een levend hart en nieuwe ogen, Zo komt Hij steeds met stille overmacht en zo neemt Hij voor lief mijn onvermogen.
Morgenavond om 20 u. zien de cm-mers elkaar weer in de gebedsroom om samen te bidden voor vrijzettiing van onze zorgen, verandering en bevrijding van gebondenheid. Dat Gods genezende kracht ons mag sterken en Zijn liefde mag doorwerken ook op CM.
We bidden voor herstel, genezing en heelmaking. Iedereen kan zijn gebedspunt biddend delen in alle vrijheid. Ook mogen de stille bidders gerust meedoen.
Wij nemen gebed serieus, en U ?
http://youtu.be/pcex2dwVYf4
Tot morgen,
herman, bettie, vandamme, vogue, martha, mopie, rodjer
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 8 februari 2012, 23:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOSJE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:30
|
|
|
HERMAN968 schreef: | De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren en getogen. Hij heeft mijn licht ontstoken in de nacht, gaf mij een levend hart en nieuwe ogen, Zo komt Hij steeds met stille overmacht en zo neemt Hij voor lief mijn onvermogen.
Morgenavond om 20 u. zien de cm-mers elkaar weer in de gebedsroom om samen te bidden voor vrijzettiing van onze zorgen, verandering en bevrijding van gebondenheid. Dat Gods genezende kracht ons mag sterken en Zijn liefde mag doorwerken ook op CM.
We bidden voor herstel, genezing en heelmaking. Iedereen kan zijn gebedspunt biddend delen in alle vrijheid. Ook mogen de stille bidders gerust meedoen.
Wij nemen gebed serieus, en U ?
http://youtu.be/pcex2dwVYf4
Tot morgen,
herman, bettie, vandamme, vogue, martha, mopie, rodjer |
dag Herman en anderen, ik ben vanavond graag van de partij! Groeten Roosje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:23
|
|
|
ROOSJE226 schreef: | dag Herman en anderen, ik ben vanavond graag van de partij! Groeten Roosje |
You 're welcome. Om een idee te hebben, kun je vorige de reactie van vorige week ff doorlezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 23:01
|
|
|
hallo,allemaal,ben er weer, bij de gebedsroom, die is er van 20:00/21:30. vanharte welkom. vriendelijke,groet vandam
Laatst aangepast door
|
VANDAM845
|
op woensdag 15 februari 2012, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 04:29
|
|
|
VANDAM845 schreef: | hallo,mensen ik ben er weer op veler verzoek,voor hoelang? in iedeer geval, was het weer fijnvanavond,volgende week zal het weer zijn denk ik, wat mij betreft,vindt ik het wel een prima iedee,om de gebedsroom te verlengen met een half uur,in iedergeval,donderdag de 16 is het weer van 20:00/21:00. kom en breng zegen mee en ontvang zegen. vriendelijke,groet. vandam. |
Welcome back VANDAM, je bijdrage wordt erg gewaardeerd. Een bloemeke voor Bettie die de mooie tekst doorgaf om gebedsroom aan te kondigen.
Bedankt Rodjer voor het lied van Stef Bos om de gebedsroom af te sluite ! http://youtu.be/Z36OtUGiNzI De aanwezigheid van alle voorbidders maakt gebedsroom telkens weer een echte belevenis ... en natuurlijk ook de stille bidders op de chat en de bidders thuis.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 10 februari 2012, 06:19
|
|
Naar boven |
|
|
|
|