Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:56
|
|
|
DE ENIGE TROOST
Ja, je moet dapper zijn om te vertrouwen, om te geloven op hoop tegen hoop, om DOOR te vechten en niet te verflauwen, Christen te zijn is niet licht of goedkoop. En je moet strijden om God vast te houden, ook als je niets van Zijn liefde mer ziet, ook als de mensen, op wie je vertrouwde eenzaam je laten in pijn en verdriet. Ja,je moet dapper zijn om te geloven, dat er geen haar van je hoofd vallen zal zonder de wil van je Vader daarboven, en dat er nooit iets gebeurd bij geval; en je moet weten, dat Jezus je zorgen dragen wil,-Hij is aan lasten gewend- dat je, in Zijn liefde beschut en geborgen, levend en stervend Zijn eigendom bent.
( uit gouddraad uit vlas van Nel Benschop )
Hoi allemaal,
We zitten weer in februari, ja, de tijd gaat snel, De tijd die vreugde, verdiet, moeilijkheden, maar ook blijdschap brengt.
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom, we dringen niemand iets op, je bent vrij om mee te doen We houden de bidstond elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 Je kan gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de Chat aanklikt, dan racht naar beneden scrolt, en dan gebedsroom aaklikt.
We willen speciaal bidden voor situaties waar onvrede, roddel, en laster heerst, dat de Heer vrede brengt, en mensen samenvoegt, om 1 in Hem te zijn.
We dragen ook de daklozen op, en de dieren die lijden onder de kou.
Je bent vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst te zetten, daar staan namen op van mensen die daar om hebben gevraagd, en hun toestemming hebben gegeven.
Voorbede voor;
San Cees familie in India Ad Clasien Cor en Dirk Marjo Tove
Gods rijke zegen en nabijheid, Warme groetjes,
Martha Herman Vandam Bettie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 06:12
|
|
|
MARTHA725 schreef: | DE ENIGE TROOST
Hoi allemaal,
We zitten weer in februari, ja, de tijd gaat snel, De tijd die vreugde, verdiet, moeilijkheden, maar ook blijdschap brengt.
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom, we dringen niemand iets op, je bent vrij om mee te doen We houden de bidstond elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 Je kan gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de Chat aanklikt, dan racht naar beneden scrolt, en dan gebedsroom aaklikt.
We willen speciaal bidden voor situaties waar onvrede, roddel, en laster heerst, dat de Heer vrede brengt, en mensen samenvoegt, om 1 in Hem te zijn.
We dragen ook de daklozen op, en de dieren die lijden onder de kou.
Je bent vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst te zetten, daar staan namen op van mensen die daar om hebben gevraagd, en hun toestemming hebben gegeven.
Voorbede voor;
San Cees familie in India Ad Clasien Cor en Dirk Marjo Tove
Gods rijke zegen en nabijheid, Warme groetjes,
Martha Herman Vandam Bettie |
Deze mooie tekst vond ik en trof me direct in het hart: [i]"Licht dat terugkomt Hoop die niet sterven wil Vrede die bij ons blijft"[/i]
En vanuit dit licht willen we deze avond bidden voor twee cm leden die in een gevecht zitten van onduidelijkheid of ze beiden bestemd zijn voor elkaar of elkaar dienen los te laten. Wij willen bidden dat onze Heer inzicht geeft, hen beiden draagt en bevrijdt van banden die destructief zijn. Graag doen we dit in gemeenschap als broeders en zusters met elkaar God eren en groot maken om vanuit ons bestaan voorbede te doen voor onze beide cm verwanten, vanavond op de chatroom.
http://youtu.be/g0DVrTk80Ps
Hartelijke groet, Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 3 februari 2012, 06:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 06:59
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Deze mooie tekst vond ik en trof me direct in het hart: [i]"Licht dat terugkomt Hoop die niet sterven wil Vrede die bij ons blijft"[/i]
En vanuit dit licht willen we deze avond bidden voor twee cm leden die in een gevecht zitten van onduidelijkheid of ze beiden bestemd zijn voor elkaar of elkaar dienen los te laten. Wij willen bidden dat onze Heer inzicht geeft, hen beiden draagt en bevrijdt van banden die destructief zijn. Graag doen we dit in gemeenschap als broeders en zusters met elkaar God eren en groot maken om vanuit ons bestaan voorbede te doen voor onze beide cm verwanten, vanavond op de chatroom.
http://youtu.be/g0DVrTk80Ps
Hartelijke groet, Herman |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 22:05
|
|
|
Aanbidding vanwege volgende cm-mers op 2/2/2012: VOGUE, JOANNA, MARTHA, HERMAN, RODJER, BETTIE, MOPPIE, PARELTJE, LEONIE We gaan biddend tot God om God te eren om daarna onze gebedspunten voor te leggen: “Heer, we komen tot u, en nodigen U uit om dit uur in ons midden aanwezig te zijn zoals U iedere keer doet, als wij samenkomen in Uw Naam Heer, we loven en prijzen Uw grote naam Uw genade Heer, dank U bent zo liefdevol en vergevend Here, dank dat U mij kent dat U mijn Vader wil zijn dat U de honger naar meer van U in ons hart legt en mij draagt, dag aan dag nooit laat U ons los wij mogen altijd bij U komen Uw beschermende handen beschermend rondom mij
U zegt: zoekt eerst Mijn Koninkrijk en Mijn Gerechtigheid vergeef mij Heer voor die momenten dat ik je niet ken voorbijloop in mijn bezigheden dank Heer dat we bij jou mogen zijn U hebt alle tijd voor ons, en wacht geduldig op ons, steeds weer daar zijn wij U zo dankbaar voor dank Heer, dat U mij reinigt met Uw bloed zonder u zijn wij verloren Heer ik verhoog U! Heer ik aanbid U! Ik doorwroet Uw woord wil U kennen Here, Uw nabijheid proeven Ere en glorie aan U aan de allerhoogste Heer als wij zijn Koninkrijk zoeken, dan krijgen wij van U wat wij behoeven U ben mijn schuilplaats voor de gebrokene die ik ben
Here U vult ook mijn hart met Uw Geest Heer, wij aanbidden U Dank voor wie U bent want U bent alleen God We eren Uw machtige Naam Ik steun op U Here tot in eeuwigheid we lofprijzen en verheerlijken Uw grote naam wij prijzen Uw grote liefde dank Here voor wat U deed aan het kruis voor ieder van ons dank u dat U ons vormt naar Uw beeld en Uw liefde mogen die wij in ons hart mogen dragen en uitdelen Here groot is Uw naam te prijzen boven alle namen Niemand kan U evenaren in Uw schaduw staan Zo groot bent U
Het is zo rijk om U te kennen en met U te mogen wandelen dank Here dat U een nabije God bent Altijd mogen wij tot U komen dank u voor Uw wonderen en blijdschap en genezing U werkt zo diep in ons binnenste, vormt ons naar Uw beeld Wij verootmoedigen ons voor U grote God in Jezus naam Heer ik wil U danken voor uw liefde voor ons dank Here voor de vrede in mijn hart U gebruikt ons tot Uw eer Dank U voor de rust die we mogen ervaren voor Uw nabijheid Ik dank U voor elke dag die ik krijg voor de rust en vrede die U geeft aan mij ja, en voor Uw leiding voor vrienden En dat ik uw liefde mag uitdragen namens U voor Uw luisteren naar ons dank u dat u elke dag ons de weg wijst ja, dank U U zegt: kom maar gewoon! Dank U voor dit moment! voor deze gebedsroom dank U voor elke dag dat ik hier mag zijn en U mag dienen ja wij zo met elkaar u groot mag maken van samenzijn met U U bent groot en kent mij beter dan ik mijzelf ken Ik was lang ver van U verwijderd Heer maar U heeft mij weer met open armen ontvangen zoals de vader zijn verloren zoon wat heerlijk dat U het Internet en alle techniek tot Uw eer kunt gebruiken! Altijd vergeving... dank u dat wij alle zieke bij u mogen brengen dank U, voor Uw genade en vergeving U ontfermt zich over mij, onbegrijpelijk alle is bij u mogelijk dank u dat u mij hebt genezen dank u voor u liefde heer Lieve Heere Jezus, ik ben dankbaar en blij dat ik de mensen hier op CM heb mogen ontmoeten zodat ik over het geloof kan praten dank voor Uw liefde Uw zegeningen dank U, dat U onze Voorziener bent mijn gebroken hart maakt U heel dank U heer dat wij u mogen danken voor alles wat ook op de pad komt u bent er altijd Dankbaar dat ik elke zondag naar Uw huis mag gaan om U daar te loven Nooit zonder U Heer; een heerlijke gedachte en we kunnen U vertrouwen u bent altijd bij ons Uw liefde is zo groot dank u her dat u voor onze kinderen zorgt U bent een ontzagwekkend God Heer Jezus, we danken u voor het grpte offer aan het kruis op golgotha, dat we door Uw bloed zijn gered, gereinigd en vrijgekocht de enige God die bestaat
Doordat U Uw zoon hebt gegeven mogen wij leren dat er vergeving is van onze zonden en dat we ooit bij U mogen leven Dat offer was zo groot, dank U daarvoor! er zijn geen grenzen aan Jezus macht, dank Jezus , dank Aba Vader U alleen Zijn pijn, Zijn bloed waste alles schoon my Jesus, my Savior! God is Liefde genade zo groot die ik niet had verdiend Nooit meer zonder U nooit meer alleen vol ontzag buigen wij ons geweldig! en voelen ons erg klein U bent het Licht in mijn duisternis voor Uw heiligheid en majesteit - U, de grote Koning de Zon van mijn bestaan dank u dat wij een getuigen voor mag zijn mijn Jezus als een Lamp voor onze voet en een Licht op ons pad Al zien we niet altijd welk pad U voor ons in gedachten hebt ik heb vertrouwen in U Heer Dank U dat U het openbaart Hoe moeilijk dat ook is dank u dat we voor elkaar mogen zijn
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 7 februari 2012, 22:28
|
|
Naar boven |
|
|
|
|