Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 18:52
|
|
|
Hieronder vindt je het laatste deel van de lofprijzing samen. Hoop dat U proeft van wat er allemaal mogelijk is in een gebedsroom.
Herman
Jezus is Heer
Uw koninkrijk zal komen wat zal de wereld mooi zijn op die dag! Uw huis zal schitteren dan mogen we drinken van het Hemelse water Wat zal de wereld mooi zijn op die dag dat wij Hem verwachten elke knie zal buigen dan mogen we drinken van het Hemelse water reukwerk zal opstijgen zeggende Jezus is heer jubelend voor God's troon Ere zij GOD we zien de tekenen en bidden verwachtend samen Amen Opwekking - Ooit komt er een dag http://youtu.be/ohcorwOXAkw Hartelijk,
ANNA, BETTIE, MARRY, VANDAMME, VOGUE, RODJER, HERMAN
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op maandag 9 januari 2012, 18:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 19:06
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Hieronder vindt je het laatste deel van de lofprijzing samen. Hoop dat U proeft van wat er allemaal mogelijk is in een gebedsroom.
Herman
Jezus is Heer
Uw koninkrijk zal komen wat zal de wereld mooi zijn op die dag! Uw huis zal schitteren dan mogen we drinken van het Hemelse water Wat zal de wereld mooi zijn op die dag dat wij Hem verwachten elke knie zal buigen dan mogen we drinken van het Hemelse water reukwerk zal opstijgen zeggende Jezus is heer jubelend voor God's troon Ere zij GOD we zien de tekenen en bidden verwachtend samen Amen Opwekking - Ooit komt er een dag http://youtu.be/ohcorwOXAkw Hartelijk,
ANNA, BETTIE, MARRY, VANDAMME, VOGUE, RODJER, HERMAN |
Mooi samengevat Herman!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 19:56
|
|
|
inderdaad,marry,mooi,samen gevat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 20:40
|
|
|
VANDAM845 schreef: | inderdaad,marry,mooi,samen gevat. |
Ik kijk al weer uit naar donderdag vandam! jij ook he
Samen in de naam van Jezus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOGUE536
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 21:00
|
|
|
.....
Laatst aangepast door
|
VOGUE536
|
op vrijdag 10 februari 2012, 08:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA515
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 12:05
|
|
|
VOGUE536 schreef: | heffen wij een loflied aan
....want de Géést spreekt alle talen, én doet ons verstaan.
Lieve Vogue, mag weten dat wanneer jij meent in de fout te zijn gegaan, wij en jij de Heer mogen bidden, zodat jullie elkaar in de Geest mogen verstaan. Dit was/is mijn gebed voor jouw.
Prijs de Heer De weg is open Naar de Vader naar elkaar
Ja Heer ook naar elkaar..... Maar wat is dat toch moeilijk... Gisteren weer zo in de fout gegaan. Heer wilt U mij vergeven en de pijn bij de ander wegnemen?? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 14:06
|
|
|
Nog één regeltje toevoegen, ik kan het niet laten: Jezus Christus, Triomfator, mijn VERLOSSER, MIDDELAAR..... Ook jouw Verlosser en Middelaar Vogue...hij stierf immers ook voor jouw zonden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 14:07
|
|
|
Nog één regeltje toevoegen, ik kan het niet laten: Jezus Christus, Triomfator, mijn VERLOSSER, MIDDELAAR..... Ook jouw Verlosser en Middelaar Vogue...hij stierf immers ook voor jouw zonden! (en de mijne)
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|