Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 20:03
|
|
|
Gedachten over vorig jaar.
Terwijl ik langzaam wegzak in een dikke wolk van regen trekken door mijn hoofd zinnen aan elkaar geregen door visioenen van wat was
Het zal misschien de tijd wel zijn van overwoekerende melancholie en alles van een veelbewogen jaar verdringt elkaar voor de eerste plaats Maar alles door elkaar als de druppels in een plas
Ik denk aan jou, en aan de boze wereld die je niet begrijpen kunt Zoveel opgekropte woede in jouw kleine lijf Zo weinig woorden die je kunt gebruiken om zeggen Want je bent pas vijf
Ik denk aan jou en aan die bom die dreigt kapot te maken De hoop zo zacht, haast niet te verstaan te laat misschien Maar het is nog niet de tijd je mag nog niet gaan
Ik denk aan wat krom is Wat recht had moeten zijn Dat de ondoorbroken lijn dwars door mijn hart getrokken is en dat jij het niet meer maken kunt niet kan zeggen dat het je spijt En ik ik voel alleen verwijt
Terwijl de uren verder gaan houd ik vast aan wat is geweest maar begint er al een volgend jaar Het is nog niet af Ik ben nog niet klaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVIE747
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:22