Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 12:31
|
|
|
'Baby Jelmer' In het nieuws wordt er genoeg over geschreven...
Heb net de documentaire gehoord op radio 1 Triest wat er allemaal gebeurd is.
Wie werkt maakt fouten (al is het hèèl triest als dit je betreft of je kind/fam) Vooral vind ik het verschrikkelijk hoe er met alle fouten omgegaan is en ook hoe de inspectie ermee omgegaan is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 17:58
|
|
|
COOTJE711 schreef: | 'Baby Jelmer' In het nieuws wordt er genoeg over geschreven...
Heb net de documentaire gehoord op radio 1 Triest wat er allemaal gebeurd is.
Wie werkt maakt fouten (al is het hèèl triest als dit je betreft of je kind/fam) Vooral vind ik het verschrikkelijk hoe er met alle fouten omgegaan is en ook hoe de inspectie ermee omgegaan is... |
Idd we weten allemaal dat waar men werkt er fouten worden gemaakt, dat dit jongetje die vrij gezond geboren is zo'n gehandicapt jongetje is geworden is dieptriest daar valt niks aan te ontkennen! Maar dat een ziekenhuis en de inspectie hier zo mee om gaat en is gegaan is schandalig we praten wel over een mensen leven en niet alleen die van dat jongetje is veranderd maar voor zijn ouders is het heel zwaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 01:02
|
|
|
Als er geld en macht in het geding komt .... Zit de wereld niet zo in elkaar ... Degene met macht heeft het voor het zeggen Met geld kun je macht kopen
Gelukkig zien we ook de Almacht van God Hij breekt door alle macht van de wereld heen
Laatst aangepast door
|
MOMO697
|
op zondag 18 december 2011, 01:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 12:01
|
|
|
MOMO697 schreef: | Als er geld en macht in het geding komt .... Zit de wereld niet zo in elkaar ... Degene met macht heeft het voor het zeggen Met geld kun je macht kopen
Gelukkig zien we ook de Almacht van God Hij breekt door alle macht van de wereld heen |
Ik denk niet dat geld en macht het hoofdpunt is... Meer ego
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 12:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ik denk niet dat geld en macht het hoofdpunt is... Meer ego |
heeft alles met elkaar te maken volgens mij, ego geld macht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 12:41
|
|
|
MOMO697 schreef: | heeft alles met elkaar te maken volgens mij, ego geld macht | helaas kun je het vaak niet los van elkaar zien Toch werd hier veel 'onder de pet' gehouden om elkaar te beschermen. Maar... eerlijkheid duurt nu eenmaal het langst.....
|
|
Naar boven |
|
|