Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 19:26
|
|
|
Eerst een intro, want stel je voor: het is niet je niet bekend dat die in het rood geklede oude vent in Nederland is met een reden
elk jaar zingen de kinderkeeltjes in het koor: “Kom maar binnen met je knecht!” en tadaa, weer een wortel als hoofdgerecht voor het arme paard (maar ach, weet die veel)
Kijk, het belangrijkste komt even na zeven uur dan pakt die man namelijk z’n grote boek en gaat hij naar al je daden op zoek. Goede en slechte, alles komt aan het licht
Eigenlijk is het wel een beetje zuur doe je het hele jaar je best om goed te zijn alleen nét op het einde verzorg je je broeder zielenpijn dan ben je voor Sint eigenlijk al afgegleden
5 december, m’n laatste kans vandaag: Ik google naar sinterklaasliedjes en zing me schor, dit is toch goed voor op z’n minst een reep van Cote d’Or want met veel moeite pers ik nog een refreintje uit m’n keel
Toch krijg ik een wee gevoel in mijn maag Stel je voor dat het allemaal niet baat en ik m’n reputatie eigenlijk te erg heb geschaad, dan komt dat enkeltje met die boot nu wel vol in zicht
Sorry buren, ik moet nog even door met zingen. Ik besef nu terdege dat ik stout ben geweest als ik stop kan ik wel dag zeggen tegen dit feest opgeven kan ik niet en daarom als bonus nog een gedicht
Als ik nu geen spijt heb gebeuren er nare dingen niet zozeer mijn verblijf in Spanje, dat lijkt me wel tof maar ja, drie dagen reizen in zo’n zak van jutestof dat had ik toch wel graag vermeden
zo’n zak is niet alleen nauw maar hij ruikt ook muf Ik hoop dus dat mijn broeder me kan vergeven en ik met het oordeel van Sint hier door kan leven en morgen met een blij hart m’n chocoladeletter deel
Of stel ik me nu aan en is dat jute geval gewoon pure bluf?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 12:32
|
|
|
hij is er toch weer vandoor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 14:59
|
|
|
COOTJE711 schreef: | hij is er toch weer vandoor.... |
En met de kerst komt zijn neef..... de kerstman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 15:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | En met de kerst komt zijn neef..... de kerstman |
Mariska is de kerstvrouw, Mario.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 15:38
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mariska is de kerstvrouw, Mario. |
Als je de foto in een ander topic bekijkt wel
Ff off-topic...nieuwe foto van jou Herman? Waar is Brigit ineens gebleven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 15:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Als je de foto in een ander topic bekijkt wel
Ff off-topic...nieuwe foto van jou Herman? Waar is Brigit ineens gebleven? |
Moet Brigit ook op de foto? Zij is niet op vakantie geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 15:55
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Moet Brigit ook op de foto? Zij is niet op vakantie geweest |
Oooh, het is een vakantiefoto?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 15:56
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Moet Brigit ook op de foto? Zij is niet op vakantie geweest |
Herman ,je hebt helemaal gelijk. Laat het maar lekker zo. Vond het zo verwarrend .... twee verschillende forumschrijvers met één en dezelfde foto, iedere keer moest ik eerst kijken wie het nou geschreven had , jij of Brigit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 17:55
|
|
|
Wordt je zo misselijk van dr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|