Auteur |
Bericht |
|
MARLEEN997
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 22:20
|
|
|
Nog even en de kerstvakantie dient zich aan! Graag ga ik een weekje weg met oud en nieuw (za 31-12 t/m za 7-1 bijv), het liefst voor een wandel of een wintersportvakantie. De meeste groeps / single reizen, die ik voor die week weet te traceren zijn erg prijzig of de leeftijdscategorie wijkt af van de mijne!
Ben dus op zoek naar een leuke reis (tips zijn welkom!) of leuke medereizigers (om me aan te sluiten of om een reis/skigroep mee te vormen, heb bijvoorbeeld een accomodatie gevonden bij Saalbach met nog ruimte in de oud- en nieuwweek).
Groet! Marleen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 22:30
|
|
|
MARLEEN997 schreef: | Nog even en de kerstvakantie dient zich aan! Graag ga ik een weekje weg met oud en nieuw (za 31-12 t/m za 7-1 bijv), het liefst voor een wandel of een wintersportvakantie. De meeste groeps / single reizen, die ik voor die week weet te traceren zijn erg prijzig of de leeftijdscategorie wijkt af van de mijne!
Ben dus op zoek naar een leuke reis (tips zijn welkom!) of leuke medereizigers (om me aan te sluiten of om een reis/skigroep mee te vormen, heb bijvoorbeeld een accomodatie gevonden bij Saalbach met nog ruimte in de oud- en nieuwweek).
Groet! Marleen |
Als je voor niet al te veel geld zoiets wilt, kun je ook eens bij het NIVON kijken. www.nivon.nl Je kunt natuurlijk ook als groep CM-ers meegaan met een dergelijke reis.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARLEEN997
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:31
|
|
|
Heb inmiddels een reis geboekt! Nu nog sneeuw......
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|