ChristianMatch

Forum

BREAKING NEWS!
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 08:04

Beste mensen,

Er is altijd wel wat gaande in de wereld. Om te beginnen met de aardbeving gisteren in Turkije. Maar we hebben ook nog de schuldencrisis enzo. Verder nog een flitspaal met bom enzo... Ik heb dit topic geopend om hier opvallende nieuws items te dumpen. Maar het gaat me vooral om nieuws wat net kersvers is. Ik zou dus zo zeggen: doe je best...

Beun

Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 24 oktober 2011, 22:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 24 oktober 2011, 09:35

BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Er is altijd wel wat gaande in de wereld. Om te beginnen met de aardbeving gisteren in Turkije. Maar we hebben ook nog de schuldencrisis enzo. Verder nog een flitspaal met bom enzo... Ik heb dit topic geopend om hier opvallende nieuws items te dumpen. Ik zou dus zo zeggen: doe je best...

Beun

Nou vooruit dan maar, de turken wensen geen hulp van ut westen, dat is een geluk bij een ongeluk. En wat die flitspaal aangaande, de dader van de landelijke flitspalen is Koos von Spee. En wat de schuldencrisis betreft we gaan naar verloop van tijd uit de Euro vandaan, en krijgen een nieuwe Europese munt, waar armlastige landen van uitgesloten gaan worden. Engeland daarintegen is nooit met de munt mee gegaan, en stapt waarschijnlijk ook uit het Europese verbond. Dus wel degelijk goed nieuws vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1