Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:38
|
|
|
Quote: | Datingsite voor mooie mensen schrapt leden om vetrolletjes Uitgegeven: 4 januari 2010 15:27 Laatst gewijzigd: 4 januari 2010 16:13
AMSTERDAM – Terwijl de roep om vollere modellen mondiaal alleen maar toeneemt, en het tijdperk van de ‘normale’ vrouw daarmee aangebroken lijkt, houden gebruikers van beautifulpeople.com stevig vast aan het welbekende schoonheidsideaal ‘dun is mooi’. Enkele leden, die de strenge selectie van de datingsite voor mooie mensen eerder glansrijk doorstonden, zijn vanwege hun gewicht namelijk van de webpagina verwijderd. Het zou om ongeveer 5000 leden gaan die tijdens de feestdagen wat kilo’s waren aangekomen.
De desbetreffende ‘mooie mensen’ zouden zelf foto’s bij hun profiel gevoegd hebben waarop hun vollere lijven te zien waren. De BBC meldt maandag dat naar aanleiding van die plaatjes klachten binnengekomen waren, waarop de organisatie besloot deze mensen van de site te halen. Met name Amerikanen, Britten en Canadezen bleken de sigaar.
Geen geheim
Beautifulpeople.com heeft er nooit een geheim van gemaakt alleen geïnteresseerd te zijn in mooie mensen. Wat mooi precies inhoudt ligt echter in handen van leden, die samen bepalen of een man of vrouw aantrekkelijk genoeg is om zich bij de site te mogen aansluiten.
In een reactie wijst een van de eigenaren van de datingservice dan ook onmiddellijk naar de besluitnemers. “Als bedrijf betreuren we het verlies van ieder lid, maar feit blijft dat onze leden een hoge mate van schoonheid eisen”, aldus Robert Hintze. “En door dikzakken te gedogen komt ons bedrijfsmodel daarmee onmiddellijk in gevaar.”
Of de afvalligen zich opnieuw mogen aansluiten bij de website wanneer zij weer op gewicht zijn, is niet bekendgemaakt. |
Quote: | Beautifulpeople.com heeft er nooit een geheim van gemaakt alleen geïnteresseerd te zijn in mooie mensen. | Het is maar wat je onder mooi verstaat.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 4 januari 2010, 22:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:57
|
|
|
Het bevalt mij goed daar. Na mn huwelijk heb ik mn abo opgezegd daar, maar dat vonden ze niet leuk. Ik kreeg een vriendelijk verzoek of ik asjeblieft wilde blijven omdat ik zo goed belichaam waar deze site voor staat: BEAUTIFUL PEOPLE
Ik hoef nu geen abo meer te betalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 00:15
|
|
|
Tja, nou begrijp ik pas waarom ik daar afgegooid bent. Wat jammer nou..............
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|