Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:41
|
|
|
Zacht glijd ik door de wind mijn vleugels ver gespreid zoekend de drijvend thermiek die mij stuwt naar hoogten over bossen en bergen heen die laat zweven over landen over zeeën en blanke stranden vliegend als de adelaar langs ravijnen en kloven hoogtes en dalen in het leven en laat me landen daar waar geen stormen woeden slechts zacht een koele wind kruinen van bomen doet wiegen en leven alleen vrede vindt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 22:00
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zacht glijd ik door de wind mijn vleugels ver gespreid zoekend de drijvend thermiek die mij stuwt naar hoogten over bossen en bergen heen die laat zweven over landen over zeeën en blanke stranden vliegend als de adelaar langs ravijnen en kloven hoogtes en dalen in het leven en laat me landen daar waar geen stormen woeden slechts zacht een koele wind kruinen van bomen doet wiegen en leven alleen vrede vindt. |
Mooi Mario ..
28 Weet je het niet? Heb je het niet gehoord? Een eeuwige God is de HEER, schepper van de einden der aarde. Hij wordt niet moe, hij raakt niet uitgeput, zijn wijsheid is niet te doorgronden. 29 Hij geeft de vermoeide kracht, de machteloze geeft hij macht in overvloed. 30 Jonge strijders worden moe en raken uitgeput, zelfs sterke helden struikelen, 31 maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 22:25
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Mooi Mario ..
28 Weet je het niet? Heb je het niet gehoord? Een eeuwige God is de HEER, schepper van de einden der aarde. Hij wordt niet moe, hij raakt niet uitgeput, zijn wijsheid is niet te doorgronden. 29 Hij geeft de vermoeide kracht, de machteloze geeft hij macht in overvloed. 30 Jonge strijders worden moe en raken uitgeput, zelfs sterke helden struikelen, 31 maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput. |
Deze tekst heb ik in mijn profiel staan en ook Opw. 488 is mijn favoriet. Ik heb in het verleden hier al veel kracht uit mogen halen en nu, in de situatie waar ik mij bevind, spreekt deze tekst weer tot mij!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|