|
JOANNA879
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:58
|
|
|
Lieve mensen,
Het is alweer bijna donderdag, dus hierbij een herinnering dat we die avond weer in de gebedsroom aanwezig zijn om te bidden voor/met wie maar wil.
De overbekende tekst over met elkaar bidden, klinkt nét weer even anders als je er een andere vertaling op naslaat (Het Boek, dus meer een parafrase dan een vertaling):
Matt. 18:20 "Want als twee of drie mensen bij elkaar zijn, omdat zij bij Mij horen, ben Ik bij hen"
Mijn verlangen is dat in de gebedsroom de kerkmuren wegvallen en we samen met God "in gesprek" raken. Tot nu toe is dat ook mijn ervaring en ik geniet daar elke keer weer van!
Nog even de informatie herhalen van andere keren: - De bidstond is elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 - Je kan de gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de Chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken, Hem lof en ere toe te brengen in gebed of zang. We bidden voor noden in de wereld, , voor zieken, persoonlijke problemen waarin je zelf geen uitkomst (meer) ziet, etc, Je bent vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op!
Van harte Gods nabijheid toegebeden,
Joanna879 (namens Martha, die het hopelijk vanaf volgende week weer kan leiden)
|
|