Auteur |
Bericht |
|
TATJE948
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 13:56
|
|
|
Free to sing, free to dance, Free to feel your freedom Freedom for us, Freedom from Him, Christ gave his life We give ourselves Freedom from the cross For the cross is our forgiveness Free to LIVE
Vrij om te zingen, vrij om te dansen Vrij om je vrij te voelen Vrijheid voor ons Vrijheid van Hem Christus gaf zijn leven Wij geven onszelf Vrijheid van het kruis Omdat het kruis is voor onze vergeving Vrij om te LEVEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 13:59
|
|
|
Netjes.
Inderdaad worden wij vrij gekocht door Zijn dierbaar bloed van Christus door het geloof.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 14:09
|
|
|
TATJE948 schreef: | Free to sing, free to dance, Free to feel your freedom Freedom for us, Freedom from Him, Christ gave his life We give ourselves Freedom from the cross For the cross is our forgiveness Free to LIVE
Vrij om te zingen, vrij om te dansen Vrij om je vrij te voelen Vrijheid voor ons Vrijheid van Hem Christus gaf zijn leven Wij geven onszelf Vrijheid van het kruis Omdat het kruis is voor onze vergeving Vrij om te LEVEN |
is dat een gedicht of een lied, tatje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TATJE948
|
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 14:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | is dat een gedicht of een lied, tatje? |
gedicht:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TATJE948
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 23:11
|
|
|
Er zijn veel dingen die ik tegen wil je zeggen, Er zijn vele woorden die ik met je zou willen delen Delen wil zeggen dat je elkaar laat zien zoals je bent En dat is juist zo moeilijk, Van binnen wachten de woorden om uit gesproken te worden Maar het wilt niet, je probeert het, steeds opnieuw, maar de woorden komen niet over je lippen, Je hele lichaam begint te trillen, je kunt niet meer op je benen staan, Je kunt je niet vasthouden Het lijkt alsof je gaat vallen, Wie houdt je vast, wie laat je niet los? De zwaartekracht trekt ons naar beneden, Dieper en dieper, komt er ooit een eind? Ik kijk naast me, en ik zie daar meerdere mensen die vallen, ze vallen allemaal naar hetzelfde gat. Ik snak naar adem, maar het lukt niet, Sneller met elke hartslag Komt de leegte op me af, Tot iemand naast me zegt, Laat jezelf los, Ik vang je op Ik wordt bang, Ik begin te twijfelen, Hoop kan ik nu niet vinden, Ik besloot om mijn ogen dicht te doen zodat ik alleen nog kon geloven En op dat moment stond ik weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTEN307
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 07:27
|
|
|
[quote=TATJE948]Er zijn veel dingen die ik tegen wil je zeggen, Er zijn vele woorden die ik met je zou willen delen Delen wil zeggen dat je elkaar laat zien zoals je bent En dat is juist zo moeilijk, Van binnen wachten de woorden om uit gesproken te worden Maar het wilt niet, je probeert het, steeds opnieuw, maar de woorden komen niet over je lippen, Je hele lichaam begint te trillen, je kunt niet meer op je benen staan, Je kunt je niet vasthouden Het lijkt alsof je gaat vallen, Wie houdt je vast, wie laat je niet los? De zwaartekracht trekt ons naar beneden, Dieper en dieper, komt er ooit een eind? Ik kijk naast me, en ik zie daar meerdere mensen die vallen, ze vallen allemaal naar hetzelfde gat. Ik snak naar adem, maar het lukt niet, Sneller met elke hartslag Komt de leegte op me af, Tot iemand naast me zegt, Laat jezelf los, Ik vang je op Ik wordt bang, Ik begin te twijfelen, Hoop kan ik nu niet vinden, Ik besloot om mijn ogen dicht te doen zodat ik alleen nog kon geloven En op dat moment stond ik weer[/quote ---------------------------------------------------------
Kom tot Jezus en Hij zal je RUST geven, aan de voet van het kruis is Hij ook voor jou gestorven,,,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TATJE948
|
|
Geplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 14:39