ChristianMatch

Forum

www.filosofischkwintet.tv
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 13:52

voor degenen die willen doorfilosoferen over de samenleving van nu in de resterende vakantieperiode, ik raad het jullie aan.

De onderwerpen raken vaak onze christelijke levensovertuiging en daagt ons uit mee te denken hoe je leeft (wilt leven) in deze dynamische wereld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 22:57

MIEKE364 schreef:
voor degenen die willen doorfilosoferen over de samenleving van nu in de resterende vakantieperiode, ik raad het jullie aan.

De onderwerpen raken vaak onze christelijke levensovertuiging en daagt ons uit mee te denken hoe je leeft (wilt leven) in deze dynamische wereld.

Je hebt gelijk, ik heb het verleden week gezien en ik vond het bijzonder leerzaam en vooral ook boeiend.....
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTEN307

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 08:50

WILLEMIJN232 schreef:
Je hebt gelijk, ik heb het verleden week gezien en ik vond het bijzonder leerzaam en vooral ook boeiend.....

Als christen voel ik mij zeker niet thuis bij een humanistische omroep die uitgaat van een humanistische visie vermengd met christelijke restgedachten, dus wat mij betreft geen aanrader
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 11:32

MIEKE364 schreef:

Natuurlijk vanuit een humanistisch en atheïstisch oogpunt. Ook wel nuttig te vermelden vind ik.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 12:01

MIEKE364 schreef:

Ik heb het gezien, en ik vond het zeker de moeite waard.
Zeker de manier van discussieren, en de scherpe analyse / samenvattingen die de discussieleidster gaf ...
Daarnaast, hoe ze inbrak in de discussie, heel direct, heel duidelijk en toch met het nodige respect voor de pannelleden ...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1