Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 16:33
|
|
|
Gij, Heilige Geest van de levende God, door het geloof mag ik dankbaar beseffen, dat U in mij tegenwoordig bent.
In de diepte van mijn wezen, dieper dan al mijn gedachten, gevoelens en wil, hebt U woning gekozen.
Ik loof , ik bid U aan, ik bemin U, ik dank U, dat U zo diep bent neergedaald, en mijn lichaam tot U herberg hebt gemaakt, ja, dat Uw tempel noemt.
Laat mij worden tot een kanaal van liefde en van genezing, van kracht en van zegen voor ieder, die U op mijn weg brengt en mij laat ontmoeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 21:53
|
|
|
MARIO216 schreef: | Gij, Heilige Geest van de levende God, door het geloof mag ik dankbaar beseffen, dat U in mij tegenwoordig bent.
In de diepte van mijn wezen, dieper dan al mijn gedachten, gevoelens en wil, hebt U woning gekozen.
Ik loof , ik bid U aan, ik bemin U, ik dank U, dat U zo diep bent neergedaald, en mijn lichaam tot U herberg hebt gemaakt, ja, dat Uw tempel noemt.
Laat mij worden tot een kanaal van liefde en van genezing, van kracht en van zegen voor ieder, die U op mijn weg brengt en mij laat ontmoeten. |
Heel erg moi. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|