Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 00:25
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 01:28
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Op een dag sla ik mijn armen om mijn geliefde heen Op zo'n dag kus ik lippen die zachtjes fluisteren Op die dag, zal zij alles in mijn ogen zien Die dag smelt mijn leven samen, ben jij niet alleen
Als dan mijn handen teder jouw lichaam strelen Zoals de laatste zon op je schouders straalt En warmte geeft vlak voor die avondrode ondergang Zal verdriet en alleen zijn langzaam helen.
Weet wel dat liefde met niets kan worden vergeleken. Ik zie het in je ogen, voel t in die lange kus zoals de eerste lentezon bloemen weer laat bloeien Jouw woorden hoef je niet verder uit te spreken
Op die morgen, sla ik liefdevol mijn armen om jou heen Kus lippen die mij in een adem noemen met houden van. En zal ik de woorden spreken die alles verbinden Ik zal van je houden en laat je nooit meer alleen. |
mooi Jonathan............ik hoop dat je haar vind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
POEZELIEN741
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:10
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Op een dag sla ik mijn armen om mijn geliefde heen Op zo'n dag kus ik lippen die zachtjes fluisteren Op die dag, zal zij alles in mijn ogen zien Die dag smelt mijn leven samen, ben jij niet alleen
Als dan mijn handen teder jouw lichaam strelen Zoals de laatste zon op je schouders straalt En warmte geeft vlak voor die avondrode ondergang Zal verdriet en alleen zijn langzaam helen.
Weet wel dat liefde met niets kan worden vergeleken. Ik zie het in je ogen, voel t in die lange kus zoals de eerste lentezon bloemen weer laat bloeien Jouw woorden hoef je niet verder uit te spreken
Op die morgen, sla ik liefdevol mijn armen om jou heen Kus lippen die mij in een adem noemen met houden van. En zal ik de woorden spreken die alles verbinden Ik zal van je houden en laat je nooit meer alleen. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
POEZELIEN741
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:26
|
|
|
zou zo mooi zijn als dit nog ergens te vinden zou zijn.Ik zelf zoek niet meer,ben het gevoel verloren.Laat het rusten.De tranen die er vloeien.zullen ooit verdampen. en als regen druppels de aarde raken.als er weer zuurstof is voor mij. heeft de zon het warer verwarmd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 23:59
|
|
|
Dromen van iets moois in de toekomst mag zeker wel, maar vergeet niet om de dag (door God gegeven) te plukken. Dit gedicht past niet helemaal bij deze tijd van het jaar, maar toch wil ik 'm plaatsen.
Vandaag keek ik naar buiten het was een mooie dag ik hoorde de vogels fluiten op mijn gezicht verscheen een lach
Ik stapte de wijde wereld in en genoot met volle teugen haalde frisse natuurlucht in daar kan ik me op verheugen
'k Huppelde vrolijk in het rond en zong een opgewekt lied mijn beide handen raakten de grond en weg was het verdriet
'k Voelde de warmte van de zon op mijn blote huid had het gevoel dat ik alles kon energie dat straalde ik uit
De wind streelde door mijn haren de lucht was hemels blauw ik voelde mezelf bedaren ik dacht "Leven, ik hou van jou"
't Zijn de eenvoudige dingen in 't leven die zorgen dat je geniet 't is de natuur die je doet zweven er is zoveel dat 't leven biedt.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 8 januari 2010, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|