|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 19:42
|
|
|
Jeremia 32 vers 27
Zie, Ik, de here, ben de God van al wat leeft; zou voor Mij iets te wonderlijk zijn?
Hoi allemaal,
We zitten nu dik in de lente, heerlijk lang licht, de merel zing voor ons zijn liedje, alles bloeit en groeit, hoewel niet iedereen daar blij mee is die allergisch is .
Weer veel gebeurd afgelopen week, waaronder eergister de verongelukte wielrenner, zo jong, zijn vrouw in verwachting, wat een verdriet daar opeens , De oorlogen, rampen in de wereld,
Zieken, problemen , noden ,
Laten we alles weer bij Hem brengen, Hij is het antwoord op alles!
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in de gebedsroom, We houden elke donderdag de bidstond van 20.00 tot 21.00, ieder is welkom, we dringen niemand iets op, alles is vrijwillig
Je kan gebedsroom vinden als je de chat bovenaan de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en de gebedsroom aanklikken.
Elke week is weer anders, de ene week is d ebidstond erg ingetogen, andere keer zingen we liederen, we typen de woorden in, en zingen mee, of we zingen mee met het lied na het ingetypt te hebben op you tube
We ondervinden elke week veel zegen, ere en glorie aan Hem !!
Je bent vrij om hieronder ook voorbede neer te zetten,
Er is mij gevraagd in deze oproep voorbede te doen voor een echtpaar dat in een huwelijkscrisis is, de Heer kent de namen.
Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Vandam
|
|