ChristianMatch

Forum

Festival 316
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: maandag 9 mei 2011, 21:03

Hallo allemaal,

wie kan mij uit de brand helpen?? Ik wil graag naar Festival 316 maar het is uitverkocht . Ik zoek nog 3 kaartjes Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Wie heeft er wat over???

Groetjes Majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JASMYN704

BerichtGeplaatst: maandag 9 mei 2011, 21:20

MAJARO438 schreef:
Hallo allemaal,

wie kan mij uit de brand helpen?? Ik wil graag naar Festival 316 maar het is uitverkocht . Ik zoek nog 3 kaartjes Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Wie heeft er wat over???

Groetjes Majaro

K zal morgen voor je informeren bij de evang.boektiek!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 9 mei 2011, 21:51

MAJARO438 schreef:
Hallo allemaal,

Wie heeft er wat over???

Groetjes Majaro

Hé Majaro. Ik heb destijds meteen 4 kaarten besteld toen ik reserveerde voor Kees Kraayenoord, zonder zeker te weten of ik zelf wel kan / ga. Ik heb dat weekend geen kids, dus ik heb minimaal twee kaarten over (Vraag me niet waarom ik vier kaarten besteld heb. Was gewoon een opwelling...). Dus wat mij betreft zoek je nog hooguit één kaartje Knipoog smiley. Laat maar ff via een pv-mail weten waar ik die twee naartoe moet sturen zodra ik ze binnen heb.

Laatst aangepast door
LISA610
op maandag 9 mei 2011, 21:51
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1