Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 13:03
|
|
|
Als mijn voetstappen vergleden zijn, en mijn adem voor altijd knielt. Niemand meer weet wie ik was, wat ik dacht, en van wie ik hield.
Dan ben jij het toekomstige mens, degeen die zich onsterfelijk voelt. Die denkt dat jij op deze aarde, tot een eigen plaats bedoelt.
Niets is minder waar, wij hebben, slechts het geleende leven. Zelfs de lucht die wij ademen, is niet van ons,..... en maar voor even.
Laatst aangepast door
|
INKTVIS960
|
op maandag 9 mei 2011, 20:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 18:34
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Als mijn voetstappen vergleden zijn, en mijn adem voor altijd knielt. Niemand meer weet wie ik was, wat ik dacht, en van wie ik hield.
Dan ben jij het toekomstige mens, degeen die zich onsterfelijk voelt. Die denkt dat jij op deze aarde, toch een eigen plaats bedoelt.
Niets is minder waar, wij hebben, slechts het geleende leven. Zelfs de lucht die wij ademen, is niet van ons,..... en maar voor even. |
Heel mooi beschreven!!
Genesis 2,7 Toen maakte God, de HEER, de mens. Hij vormde hem uit stof, uit aarde, en blies hem levensadem in de neus. Zo werd de mens een levend wezen. Job 33,4 De geest van God heeft mij gemaakt, de adem van de Ontzagwekkende doet mij leven.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|