Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 december 2009, 19:35
|
|
|
neem eens de tijd
neem eens de tijd en toon je bereid licht om je heen te verspreiden zeg dan verblijd dat Jezus je leidt ook in het laatste der tijden
strooi maar in 't rond het brood dat je vond door al je liefde te delen en laat de wond die smart'lijk ontstond door jouw verzorging weer helen
geef toch je trouw zoveel als eens jou voor jouw geluk werd gegeven spreek: ik aanschouw de rots waar'k op bouw dan wordt je leven pas leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIJN553
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 18:56
|
|
|
ANITA324 schreef: | neem eens de tijd
neem eens de tijd en toon je bereid licht om je heen te verspreiden zeg dan verblijd dat Jezus je leidt ook in het laatste der tijden
strooi maar in 't rond het brood dat je vond door al je liefde te delen en laat de wond die smart'lijk ontstond door jouw verzorging weer helen
geef toch je trouw zoveel als eens jou voor jouw geluk werd gegeven spreek: ik aanschouw de rots waar'k op bouw dan wordt je leven pas leven |
Tsja, Anita super natuurlijk als je dit kunt ! Ik kom de drempel niet echt over om dit te verspreiden. Maar, met alle respect, of we nu in het laatste der tijden leven; dat weet niemand.........Hopelijk zijn er over 5.000 jaar nog steeds mensen die geloven in Zijn komst.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|