|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 4 mei 2011, 22:10
|
|
|
Christus leeft
Ik denk, hoe Gij gestorven zijt aan het kruis, Hoe wij het zagen-en weer overgingen tot de orde van de dag, Hoe wij in ons huis soms nog een kruis in onze kamers hingen
Dan denk ik aan de vlam, die brandt op het graf van de soldaat, wiens naam geen mens kan noemen, en die zijn leven voor de vrijheid gaf. Die vlam brandt eeuwig voort, omringt door bloemen.
ZO hebben wij, o Heer, met U gedaan; Wij hebben U met pracht en praal begraven, wij dragen naar Uw tombe bloemen aan, zoals wij dat doen voor wie hun leven gaven.
en daarmee achten we onze plicht vervuld; Wij hebben U de laatste eer bewezen, Maar, Heer, juist dit is onze schuld; Wij zijn vergeten, dat Gij zijt verrezen!
( uit ; een boom in de wind , van Nel Benschop)
Hallo allemaal,
Vandaag vieren we bevrijdingsdag, wat gebeurd is lijkt zo lang geleden...maar is toch zo dichtbij!
We zullen nooit vergeten hoeveel mensen in de oorlog zijn omgekomen, vreselijk wat er gebeurd is!
Ik denk nu ook aan de oorlogen in de wereld, de onderdrukten, De vervolgde christenen die om hun geloof in gevangenissen , kerkers zitten,
Laten we voor hun bidden, voor vrijheid, opdat ook zij " bevrijdingsdag" mogen vieren, Vrijheid voor ieder!
Laten we bidden voor een ieder die Hem nodig hebben, maar de Heer niet kennen, dat zij Hem mogen leren kennen als levende Heer en Heiland, Hij, die was, die is, en die komen zal, opdat ook deze mensen "bevrijdingsdag"mogen ervaren!
We nodigen je uit om morgen mee te bidden en te danken in de gebedsroom, We houden de bidstond van 20.00 tot 21.00, je kan gebedsroom vinden als je bovenin de balk de Chat aanklikt, dan recht naar beneden scrollen, en de gebdsroom aanklikken
We dringen niemand iets op, je bent vrij om mee te doen We ervaren elke week zegen, ook heerlijk is om de getuigenissen te horen van mensen waar we voor hebben gebeden, ja Jezus leeft, hallelujah!
Gods rijke zegen,
en vrolijke lentegroetjes,
Martha en Vandam
'
|
|