|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 21:42
|
|
|
Gebed voor elke dag
Voor allen, Heer, die eenzaam zijn, Voor allen, die U zijn vergeten, Voor allen, die zichzelf zo klein, zo hooploos onbelangrijk weten, Voor ieder, die geen blijdschap kent, Voor elk, die onder druk moet leven, Voor ieder, wie Gij EEN talent, Geen tien talenten hebt gegeven, Voor allen, die met scherpe tong De ander ondoordacht bezeren, Voor ieder, die in lang niet zong, Voor elk, die het liefste moet ontberen, Maar ook voor allen, die zich rijk beschouwen, op zichzelf vertrouwen, Voor allen, die een sterke dijk van haat rondom hun harten bouwen.... Voor allen bid ik U , o Heer, Vooral voor hen, die ZELF niet vragen; En voor mijzelf bid ik steeds meer of ik blij en dapper het kruis mag dragen.
( uit Gouddraad uit vlas van Nel Benschop )
Hallo allemaal,
We hopen dat julle gezegende en fijne Paasdagen hebben gehad. De kruisdood en opstanding van Jezus, dat we mogen weten dat we zijn vrijgekocht, gered en gereinigd zijn door Jezus bloed. Wat een zegen, Wat een genade, hallelujah!!
We nodigen je uit om donderdag mee te bidden en te danken in de gebedsroom, ook danken voor Pasen, We brengen alle noden, problemen , en zieken bij Hem, ook de noden in de wereld. In de eerste plaats nodigen we Hem altijd uit om in ons midden te zijn, en danken en verheerlijken Zijn grote naam.
Iedere bidstond is weer anders, de ene keer is het ernstig, ingetogen, andere keer, lofprijs en dank, we zingen er dan ook vaak bij, we typen de woorden in, of zetten het lied dat we willen zingen op you tube aan, en zingen zo ook hardop mee, ja, we mogen echt zeggen dat er ieder keer zegen aan verleend wordt, en dieptewerking heeft. Ook erg fijn is de getuigenissen te horen na aanleiding van gebed, en samen te danken daarvoor
We beginnen om 20.00 tot 21.00 , je kan gebedsroom vinden als bovenaan de balk de Chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken
We dringen niemand iets op, alles is vrijblijvend!
Gods rijke zegen, en nabijheid,
Vrolijke lentegroetjes,
Martha en Vandam
|
|