|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 17 april 2011, 13:10
|
|
|
(gedicht vrij vertaald uit het Engels) Ik was geschokt, verward, verbijsterd Toen ik binnen kwam door Hemels poort, Niet door de schoonheid van dit alles, Noch de lichten of de inrichting.
Maar het waren de mensen in de hemel Die me liet sputteren en m`n adem deed schokken De dieven, leugenaars, de zondaars, De alcoholisten en het uitschot, dat ik daar trof. Daar stond de jongen uit de zevende klas Wie gejat had mijn lunch en twee keer mijn geld. Naast hem was mijn oude buurvrouw Wie nooit iets leuks tegen mij had gezegd.
Bob, van wie ik altijd had gedacht Dat hij aan het wegrotten was in de hel, Zat mooi op een wolk en had het zo ongelooflijk goed.
Ik stootte Jezus aan en vroeg Hem, Hoe komt het dat zulke mensen in de hemel zijn? Ik zou het graag willen horen en van U vernemen. Hoe u al deze zondaren hier heeft kunnen krijgen? God moet een fout hebben gemaakt. En waarom is iedereen zo stil, vroeg ik verder, Zo somber - geeft U me een aanwijzing een uitleg 'StilĀ“ kind,' zei HIJ,....Ze zijn allemaal in shock..omdat Niemand hier ooit had gedacht dat ze jou hier zouden moeten zien.
------OORDEEL dus niet !--------
Weet dit en vergeet niet, dat ... naar de kerk gaan je nog geen christen maakt... ...en je wordt ook geen auto als je steeds in een garage staat of zit.
Iedere heilige heeft een verleden .... Elke zondaar heeft een toekomst!
BlessingĀ“s, Shalom,Gado Blesi!
|
|