Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 23:13
|
|
|
Ha allemaal, Vind het wel vreemd hoor bij mailresponse. Beantwoord al mijn mailtjes, ben je even twee dagen niet online en dan is je mailresponse in % gezakt. ging van 75 % naar 62 % omdat ik 3 dangen niet online was, en nu zit ik opeens van 68 % naar 50 % terwijl ik wel mijn mails beantwoord,vreemd. Hebben meer mensen hier last van? groetjes, Petra
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 23:30
|
|
|
Ik maak er niet zo'n probleem van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 23:35
|
|
|
maak er ook nietzo probleem van,maar het lijkt net of je geen mails beantwoord. Vind het gewoon een beetje vreemd, terwijl je niets doet,de % teruglopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 01:28
|
|
|
PEET760 schreef: | maak er ook nietzo probleem van,maar het lijkt net of je geen mails beantwoord. Vind het gewoon een beetje vreemd, terwijl je niets doet,de % teruglopen. |
Als je een aantal dagen niet online was, en in die dagen wel mail kreeg, dan heb je dus onbeantwoorde mail. Dit wordt volgens mij de volgende dag na het beantwoorden, weer meegenomen in het percentage beantwoorde mail ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 18:46
|
|
|
Er zitten veel haken en ogen aan dit percentage en het geeft alleen maar verwarring. Ik pleit voor een verzoek om het weg te halen van de profielen.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|