|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 22:14
|
|
|
Ik ben de weg, de waarheid en het leven
Er is EEN weg, die uit de diepte leidt, EEn hand, die u kan trekken uit het slik van doffe wanhoop en eenzaamheid; Die hand is Mijn hand en die weg ben Ik;
Er is EEn waarheid, die niet wreed verwondt, en die genade gelden laat VOOR recht; Ik ben de waarheid, die de Vader zond, Ik heb de leugen het zwijgen opgelegd.
Er is EEN leven, glanzend als de zon, waarin ge leven kunt, verlost en blij; Ik ben het Leven, dat de dood verwon; en wie in Mij gelooft,-hij leeft met Mij
( uit ; een boom in de wind; van Nel Benschop )
Hoi allemaal,
Alweer een week voor bij sinds de vorige gebedsroom, Weer veel gebeurd in die tijd, ellende in de wereld, ziekten, overlijden, Maar ook mogen we zegeningen tellen, de grootste is dat Jezus leeft! dat we een Hemelse Vader hebben, dat we daardoor nooit alleen staan
We verwelkomen de nieuwe leden hier op CM, en feliciteren de jarigen, we bidden je Gods zegen toe over je nieuwe levensjaar.
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in de gebedsroom, We zingen ook ere en lof aan Hem, we tijpen de woorden in, en zingen hardop mee, of luisteren naar opgegeven lied op you tube. We ervaren altijd veel zegen, erg fijn is ook de getuigenissen die na het gebed kwamen, dank aan Hem!
We houden gebedsroom elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00, Je kan ons vinden als in de bovenbalk de Chat aanklikt, dan naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken Ieder is welkom, we dringen niemand iets op,
Warme lentegroetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Vandam
|
|