|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: donderdag 17 maart 2011, 18:59
|
|
|
Gebed in de lente
Ik dank U voor de lichte zonnestralen en voor de merel, zingend voor mijn raam, en voor de rust die ik in mijn hart voel dalen omdat ik U mag noemen bij Uw naam, en dat het lente wordt, en Gij de aarde wilt strelen met Uw sterke Scheppershand; omdat ik weet; mijn levenstuin heeft waarde; U heeft er Zelf Uw bloemen in geplant! Geef, dat de bloesemknoppen niet bevriezen, maar openbloeien in Uw lentezon, en laat mij niet de stille vreugd verliezen dat ik, ook ik, nog voor U bloeien kon!
( uit 'een vlinder van God, van Nel Benschop )
Hallo allemaal,
Ja, de gebedsroom heeft even 'wankel 'gestaan, maar we gaan door.
Er zijn inderdaad mensen die het gebed in stilte houden, maar er is ook veel vraag naar het samen bidden en danken in de gebedsroom.
We houden vanavond weer de bidstond van 20.00 tot 21.00 Je kan gebedsroom vinden als je de chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen en gebedsroom aanklikken.
We zullen bidden voor de grote ramp in Japan, het verlies van de mensen van hun dierbaren, al hun bezittingen, de angst hoe en wat met de kerncentrale,
Andere noden en problemen brengen we bij Hem, Maar zeker ook danken we Hem, want we hebben , ook al kunnen we het erg zwaar hebben, toch zegeningen tellen, de eerste is al dat we Hem kennen,dat Hij Zijn kinderen beschemd.
Je bent welkom om met ons mee te doen, we ervaren altijd veel zegen.
Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Vandam
|
|