|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 december 2009, 16:51
|
|
|
Beste CM leden,
ik was vandaag bij You Tube aan het zoeken en daarna beluisteren van muziek van René en Elise Krijgsman. Ik kwam toen o.a. bij deze prachtige onderstaande songtekst van hen: Ik hoop dat deze lied tekst jullie zal raken.
Hierbij de songtekst en weblink om dit lied te beluisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=rBPrDPsolCQ&feature=PlayList&p=7F1D75F23C2E80C0&index=12
Marcel & Lydia - Ik wil even bij U komen
Ik wil even bij U komen In de stilte heel alleen Even uit de drukte Weg van iedereen U kent mijn gedachten Mijn zorgen, groot en klein Maar 't mooiste is Dat ik bij U mezelf mag zijn
U bent mijn vriend U laat me nooit alleen U bent mijn vriend Slaat Uw Armen om me heen Iedere dag van mijn leven Op de weg die ik zal gaan Kan ik op U vertrouwen U zult altijd naast me staan
Ik wil even bij U komen In de stilte heel alleen Even uit de drukte Weg van iedereen Ik kniel aan Uw Voeten Met eerbied en ontzag En vol dankbaarheid Omdat ik bij U komen mag
U bent mijn vriend U laat me nooit alleen U bent mijn vriend Slaat Uw Armen om me heen Iedere dag van mijn leven Op de weg die ik zal gaan Kan ik op U vertrouwen U zult altijd naast me staan
Kan ik op U vertrouwen U zult altijd naast me staan
|
|