Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: woensdag 23 december 2009, 13:04
|
|
|
Zij draagt een ring
Zij draagt een ring Daarmee voelt zij zich trots Als elke vrouw Als een symbool Van liefde en van trouw Oprechte trouw
Zij draagt een ring Alleen om te bewijzen Ik heb hem lief En straks word ik zijn vrouw
Dat maakt me blij Want zij is echt een vrouwtje voor mij Zo eerlijk en oprecht Als een man zich maar wensen kan Maar ben ik een man Die ook trouw en eerlijk kan zijn Dat weet ik niet Dat doet me werk'lijk pijn.
Zij draagt 'n ring Daarmee voelt zij zich trots Als elke vrouw Als een symbool van liefde en van trouw, Oprechte trouw zij wordt mijn vrouw Ik hoop haar te bewijzen dat zij op mij Voorgoed vertrouwen kan.
Ik bid tot God Geef mij hier voor in Godsnaam de kracht Ik heb het haar beloofd In die heerlijke zomernacht
Eens vraagt ze mij Of ik altijd Van haar zal houden Ik heb haar lief Mijn twijfel is voorbij.
Zij draagt 'n ring Daarmee voelt zij zich trots Als elke vrouw Als een symbool Van liefde en van trouw Oprechte trouw
Zij draagt 'n ring En ik zal haar bewijzen Ik heb haar lief Ik neem haar als mijn vrouw Ik heb haar lief Ik neem haar als mijn vrouw
Dit lied is te beluisteren via:
http://www.youtube.com/watch?v=pKn0OXvH1D0&feature=related
Dit lied laat zien dat de liefde tussen man en vrouw prachtig is en dat men elkaar trouw kan betonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 23 december 2009, 18:26
|
|
|
zorg dat het bij de ring blijft... als ze de broek gaat dragen heb je n porobleem... voor je t weet zit je weer op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 23 december 2009, 18:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | zorg dat het bij de ring blijft... als ze de broek gaat dragen heb je n porobleem... voor je t weet zit je weer op cm | ervaring?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 23 december 2009, 22:40