|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 15:31
|
|
|
PIEKIE042 (52) schrijft:
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 13:05 Onderwerp: kanker luitjes....
al jullie reacties doen mij heel goed... ben daar blij mee. dank jullie..
Mijn vertrouwen heb ik op mijn Heer en God, de Vader van liefde en gena en goed. Hij is het die mijn leven in handen heeft. en ... ik heb geen moment geleefd met: waarom, of waarom ik... enne sja...waarom ik niet!! waarom een ander.. waarom de 1 wel geneest en de ander niet, wil ik me ook niet mee bezig houden. Daar ik daar toch niet uitkom. Het kan mij door dat denken van God af houden of dat ik bezig raak op een ander spoor.. Ik wil in afhankelijkheid van onze God leven. God enkel goed en in Hem geen spoor van duisternis. ik geloof niet dat God ziekte geeft, om de ander sterk te maken. dan is er een ander aan bod, en dat is satan, de verdelger van de wereld. God heeft Zijn Zoon gegeven, om de bovennatuurlijke geestelijke wereld van God zichtbaar te maken door Jezus heen, en dan staat er volgens mij nergens dat Jezus ziekte aan het verspreiden is geweest. En ook al staan er zoveel dingen in het oude testament.. Jezus is afspiegeling van Zijn Wezen, van God Zich zelf. Wat mooi, schitterend.. Hem alle lof en eer toe..
groetjes Wytske
Hoi allemaal:
Het bovenstaande wat Piekie schrijft, getuigd van een groot Godsvertrouwen, zo willen we haar herinneren, helaas is zij overleden, het kwam hard aan op CM, veel te jong en zo.n moedige vrouw, zij laat thuiswonende kinderen achter. Veilig in Jezus armen is zij nu, hoeft geen pijn meer te lijden, we zullen haar allemaal missen en bidden voor kracht en troost voor de nabestaanden.
Denken jullie ook nog aan Dave? Hij is ook erg ziek. Heeft gebed heel hard nodig.
Er is veel om voor te danken en te bidden, dat gaan we vanavond weer doen in de Gebedsroom, kom eens een kijkje nemen, al is het maar 5 minuutjes, neem die stap eens
Wij willen de jarigen van harte feliciteren!
Om 20.00 uur kun je ons vinden in de chat, even klikken rechtonder en blijven daar tot 21.00 uur, je mag voor alles wat je op je hart hebt, voor bidden, daarna kunnen jullie, als je dat wilt, privè met ons. Probeer tijdens de Gebedsroom het eerbiedig te houden, begroet elkaar met Gods Zegen, nadat uurtje kun je lekker van gedachten wisselen.
Warme groetjes van Martha, Vandam, Marty en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 20 januari 2011, 15:58
|
|