Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 14:27
|
|
|
Goede voornemens:
Ik neem me voor vooruit te kijken. Al is het leven toch vaak een vraag. Alles wat komt het blijft misschien? Maar toch uw toekomst is niet vaag.
Ik neem me voor weer kind te zijn. Vertrouwen blindelings elke dag. Uw goedheid Heer maakt mij weer klein. Maak dat mijn liefde groeien mag.
Ik neem me voor in het nieuwe jaar mens te worden, ontplooi mij Heer. Dat lukt me niet alléén God maar geef mij de kracht dan telkens weer.
U nam zich voor om alle dagen te zorgen voor ons, de nacht voorbij. Voor heel uw schepping wil ik vragen. Ontfermt U en blijf ons dicht nabij.
Hallo allemaal:
Alle CM vrienden en redactie van CM wensen wij een gezegend 2011 toe!
Weer een jaar voorbij, wat nemen wij ons veel voor, elke dag mag je opnieuw beginnen, vooral met HEM, HIJ is het grootste geschenk in ons leven, wat moeten we toch zonder HEM?
Daar gaan we voor danken, ook voor Chris, die het ons toch mogelijk heeft gemaakt, dat er mooie dingen hier zijn gebeurd
Maar we bidden ook of zijn opvolger hier een fijne tijd mag hebben.
Sofie heeft een goede uitslag gehad.
Speciaal denken we aan Jorine (vrouw van onze overleden (Wim)Arjan. Wat zal zij het moeilijk hebben en wat te denken van al die mensen, die ongeneselijk ziek zijn hier, o.a. Pieki, Dave, zus van Gibby, zomaar een paar namen, er zullen er misschien wel meer zijn.
Ook voor die mensen die dit jaar niet zien zitten en de feestdagen allèèn door moesten brengen
Martha zit ook niet lekker in haar vel, heeft de zorg voor zieke broer en zus, wat erg zwaar is.
We vragen om kracht voor de mensen in Australie, die niets meer hebben.
Voor snelle opvang van daklozen in deze koude tijd, bejaarde mensen die met deze dagen de deur niet uitkomen, vullen jullie zelf ook maar in....
We zijn om 20.00 uur in de chat/even klikken rechtsonder op gebedsroom en zijn daar tot 21.00 uur, daarna is er tijd voor een pv gesprek, niet tijdens het bidden, we houden het eerbiedig en begroeten elkaar met GODS Zegen
Genoeg gelezen? Kom dan eens kijken, wij zien naar jullie uit.
Volgende week hebben Marty en Vandam de leiding.
Warme groetjes van Martha en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 6 januari 2011, 14:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 14:45
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 6 januari 2011, 18:44
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Ik zou zo graag aan God willen vragen en er voor bidden dat we allemaal wat milder en vriendelijker met elkaar willen omgaan. Zowel het Forum en Lobby zijn gemakkelijke lokaties op ChristianMatch om iedere keer weer met een 'sneer' en/of een denigrerende op/aanmerking te plaatsen. Met nadruk wil ik zélf ook erkennen mijn hand in eigen boezem te steken! Laat ik daar héél duidelijk in zijn! Misschien en hopelijk kunnen wij dan elkaar veel beter te woord staan en eventuele block's en negeer tactiek momenten gelukkig overbodig laten worden! Laten wij dáár eens voor bidden. Moge Gode ons állen zijn bevolen. Eer aan God de Vader! |
Dat zullen we doen Gibby Want er kunnen veel misverstanden in de lobby ontstaan, vaak is het zo dan niet bedoeld, maar ja.....we hebben over iedereen wel wat te vertellen, ook zijn er mensen die het prachtig vinden de ander op de kast te jagen, sta er boven en breng al je onvrede en boosheid bij HEM. Wij bidden ook altijd of GOD de mensen uit de lobby naar de gebedsroom wil trekken, sommigen zijn er in en uit, maar hebben wel even gekeken Jammer dat Zinga weg is, met haar serieuse chat.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|