ChristianMatch

Forum

Gerry Velema
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:17

www.bemoedigingssite.nl
31 december 2010,
... vrijdagmiddag, nog voor de zon onder is...
Al mijn plannen en mijn tijd...

Lieve mensen,
Daar ligt hij dan: een open, bijna nog lege agenda... Hoor je ze roepen, al die mooie plannen en voornemens. Ze willen het liefst allemaal het levenslicht zien, maar niet alles zal gerealiseerd worden. Daar zijn ze: 365 nieuwe dagen... Hierin liggen je kansen, je mogelijkheden, maar ook je leven met onmogelijkheden... Hoe tel jij je dagen?

De Bijbel zegt: 'Leer ons zo onze dagen tellen Heer, dat wij wijs van hart gaan worden!' Waar gaat dit over? Hoe doe je dat... op Gods manier dagen tellen? En dan loopt er nog de cynicus bij ons in de buurt, de vijand van alle onze mooie plannen en goede voornemens...

Ontvang een bemoediging, God zij met je!
Gerry Velema

klik hier voor de bemoedigingssite

In de bijlage het tekstbestand met de bemoediging van deze week.

--------------------------------------------------------------------------------

Quote: In het 'Gelukkig Nieuwjaar' hoor ik Mijn Vader zeggen: en dat je in wijsheid mag toenemen, mijn kind!

--------------------------------------------------------------------------------

De bemoedigingssite bestaat bijna een jaar. Nog een paar weken... Deze mail zal straks naar 1620 abonnees gaan.

Iemand schreef me: 'Dit jaar voor het eerst kerst zonder mijn man. Ik vierde het expres buitenshuis. Toen ik weer thuis kwam lag de bemoediging in mijn mailbox... Dat was warm thuiskomen voor me!'

Help mee om de bemoedigingssite bekend te maken. Misschien kun je in je kerkblaadje iets schrijven over de site. Denk ook aan zieken in je omgeving, gevangenen of aan werkers in het buitenland! Vergeet ook de mensen niet die buiten de kerk leven...

Wie weet wacht iemand bij jou in de buurt wel op deze bemoediging...

Stuur deze email door naar een vriend

Zelf gratis abonnee worden? klik hier

Je persoonlijke reactie is welkom via: mail Gerry

Voor kinderen is er de KIDS pagina!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:24

Dank je wel Eva!!
Ik was deze site vergeten, hij is heel mooi.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 21:49

IMKE917 schreef:
Dank je wel Eva!!
Ik was deze site vergeten, hij is heel mooi.

Nou, dat komt dan weer mooi uit Imke Knipoog smiley Geniet ervan Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1