Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 11:29
|
|
|
Als ik rustig zit en luister naar de woorden van dit lied... dan word ik 'Verliefd!" bijvoorbeeld deze zinsnede "You give us hope when we hopefully lost our way". Die Jezus waar ik dagelijks van mag getuigen, Die Jezus die de spil was in mijn relatie met mijn lieve Harma. Die Jezus die het leven van jongeren bewust een nieuwe richting in stuurt. Die Jezus, waarvan ik mag knielen "before Your throne".
Het is toch een hemels wonder dat er mensen zijn die hun relatie zo kort en bondig kunnen beschrijven in een lied. De Heer heeft mij een ander gave gegeven.. Er hier is iemand die de essentie van de boodschap verwoord in zo'n machtig aanbiddingslied.
Wonderful mericiful Savior Precious redeemer and friend Who would have thought that a lamb could Rescue the souls of men, Oh You rescue the souls of men
Counselor, comforter, keeper Spirit we long to embrace You offer hope when our hearts have Hopelessly lost the way, Oh we hopelessly lost the way
You are the One that we praise You are the One we adore You give the healing and grace our Hearts always hunger for, Oh our hearts always hunger for
Almighty infinite father Faithfully loving Your own Herein our weakness You find us Falling before Your throne, Oh we're falling before Your throne.
klik hier
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 3 januari 2011, 11:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:02
|
|
|
MAR907 schreef: | Als ik rustig zit en luister naar de woorden van dit lied... dan word ik 'Verliefd!" bijvoorbeeld deze zinsnede "You give us hope when we hopefully lost our way". Die Jezus waar ik dagelijks van mag getuigen, Die Jezus die de spil was in mijn relatie met mijn lieve Harma. Die Jezus die het leven van jongeren bewust een nieuwe richting in stuurt. Die Jezus, waarvan ik mag knielen "before Your throne".
Het is toch een hemels wonder dat er mensen zijn die hun relatie zo kort en bondig kunnen beschrijven in een lied. De Heer heeft mij een ander gave gegeven.. Er hier is iemand die de essentie van de boodschap verwoord in zo'n machtig aanbiddingslied.
Wonderful mericiful Savior Precious redeemer and friend Who would have thought that a lamb could Rescue the souls of men, Oh You rescue the souls of men
Counselor, comforter, keeper Spirit we long to embrace You offer hope when our hearts have Hopelessly lost the way, Oh we hopelessly lost the way
You are the One that we praise You are the One we adore You give the healing and grace our Hearts always hunger for, Oh our hearts always hunger for
Almighty infinite father Faithfully loving Your own Herein our weakness You find us Falling before Your throne, Oh we're falling before Your throne.
klik hier |
Verliefd op Jezus? nee, dat niet..
Wel dankbaarheid en ontzag, dat zo een Almachtige God ons Zijn kinderen noemt..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 12:16
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Verliefd op Jezus? nee, dat niet..
Wel dankbaarheid en ontzag, dat zo een Almachtige God ons Zijn kinderen noemt.. |
Verliefdheid, heeft een basis die bestaat uit, steun, geborgenheid, vertrouwdheid. Die vormen een basis voor een langdurige liefde, want Hij is mijn vriend die mij nimmer verlaat...dat is ook een relatie.... Ik zou geen dag zonder Hem kunnen.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 3 januari 2011, 12:21
|
|
Naar boven |
|
|
|
|