Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zondag 20 december 2009, 17:02
|
|
|
KERST VAN BINNEN
Zo te staren naar buiten heerlijk zonlicht door het raam zie ik daar zo de mensen gaan
Twee aan twee gezellig wandelen heerlijk genieten van de sneeuw De kou die kan het niet veranderen de kou loopt met ze mee
Dartelen en spelend komt er een hondje achteraan Een slee met kinderen veel gelach Dan pink ik weg die traan
Zo alleen en eenzaam binnen In de warmte met muziek Maar alleen is toch niet samen `t is niet wat je verkiest
Gekozen heb je lang geleden Gekozen voor een samen zijn Verbroken weggebrokkeld ligt daar nu die pijn
De kerst die komt gezellig samen Vredig rustig al te samen zijn die kerstdagen toch een nacht
Vrolijkheid zo van buiten gekheid spelen wij allemaal maar van binnen zijn daar ruiten die niet kapot kunnen wel
Verwachtingen worden zo gewekt Van samen eten samen dit maar niemand kijkt ook maar even Wie er nog zo eenzaam is
Het eigen veilige huisje zo knusjes in een rij waar iedereen zo blij over gaat in het wij
Toch is daar een samen zo stil en eenzaam is het niet De troost die komt dan toch van boven Hij die iedereen wel ziet.
Die Papa vult je hart van binnen met dingen die niet stuk kunnen gaan Hij alleen kan vervullen die diepte en die traan
Met Zijn Liefde overspoelen vreugde vult je hart hieraan Dan zullen 1000 dagen samen niet zo bijzonder zijn Dan een dag met Hem samen.
Jill
Ik wens iedereen een hele warme liefdevolle kerst toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zondag 20 december 2009, 20:18
|
|
|
Heel mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLAAS252
|
|
Geplaatst: zondag 20 december 2009, 21:41
|
|
|
Dank je wel , Jill, voor het gedicht en de wens Ik wens jou eenzelfde kerst toe.
Klaas
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|