Auteur |
Bericht |
|
MARTY909
|
|
Geplaatst: woensdag 15 december 2010, 20:27
|
|
|
Hoi allemaal,
We gaan weer naar donderdag, de dag waarop we in de gebedsroom bidden en danken.
Elke week ontvangen we daar zegen op, ook antwoord op vragen, problemen, of gebed voor zieken. ik bedoel dat we ook mogen getuigen van genezingen.
Ja, God is souverein, Hij laat geen bidder staan, maar we nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom elke donderdagavond om 20.00 tot 21.00
We bidden voor mensen in nood die in rampgebieden zitten, waar ziekten en hongersnood is, overstromingen, maar ook voor persoonlijke moeilijkheden, of mensen in onze naaste omgeving die noden, ziekten hebben.
Je kan gebedsroom vinden als je de chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en de gebedsroom aanklikken.
Samen bidden en danken is erg fijn.
Zelf heb ik via skype een gebedslijn open tussen 21:00-21:40. Ik had t op mn hart gekregen om dit op te starten omdat ik een keer gebed deed cq genezing proclameerde voor iemand door de telefoon, waarop deze terstond genas. Het uit horen spreken van gebed en ook Gods woord uitspreken is krachtiger dan t schrijven. Voortaan komt deze erbij:
De skypenaam is gebedslijn.genezing
Geef anderen deze gebedsroom door op donderdags! Het is t beste ook zelf erbij te zijn als t kan. er voor je gebeden wordt.
Handige is dat t gesprek gratis is en of je met video of alleen met geluid wilt spreken. Wel wil ik je echte voornaam weten als ik je spreek. Ook als je de ziekte noemt gewoon in 1 of 2 zinnen of woord zeggen. Ook wil ik per persoon t gesprek niet onnodig lang maken zodat anderen ook kans krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 19:27
|
|
|
[i] hoi,ik denk dat dit wel goed is martin,wat je nu doet,ja ik ga ook wel naar de gebedsroom,samen met martha,en eva,ij bent er nu bij,wat wij elke week delen met elkaar is dat er zoveel nood is,en veel gebed nodig is,het is goed omelkaar te hebben,het is goed opgod te vertrouwen,soms goed om om een dokter erbij te hebben, vertrouwen op god is altijd goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 20:47
|
|
|
VANDAM845 schreef: | [i] hoi,ik denk dat dit wel goed is martin,wat je nu doet,ja ik ga ook wel naar de gebedsroom,samen met martha,en eva,ij bent er nu bij,wat wij elke week delen met elkaar is dat er zoveel nood is,en veel gebed nodig is,het is goed omelkaar te hebben,het is goed opgod te vertrouwen,soms goed om om een dokter erbij te hebben, vertrouwen op god is altijd goed. |
Dokter???Vandam ik snap je wel hoor
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|