|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 04:08
|
|
|
Hoevaak zijn kinderen de dupe ervan als pappa of mamma van elkaar weg gaan. Elk kind droomt en hoopt of bidt dat ze bij elkaar komen dat ouders weer liefde naar elkaar vinden en nog het meeste GELIEFD te worden door hun ouders. Alleen het kan niet meer omdat pappa of mamma niet meer van elkaar houden omdat een ander partner is het spel is door overspel of misbruik of hun leven was een hel het kon niet meer verder gaan alle middelen tot herstel het is op. Het is afgedaan er zullen heus nog huwelijken staande houden en ja ook strubbels opgelevert hebben dat kan niet anders. Mijn moeder had dat zelfde probleem met haar ouders ze was 16 jaar toen ze van elkaar weg gingen het gaf een scheuring in het gezin een deuk op ieder kind. De reputatie van mijn moeder ging van havo naar mavo. Het was gelijk werken en later toch leren voor een beroep in de cijfers. Mijn moeder heeft nooit echt een goede voorbeeld gehad van haar ouders en ging haar eigen weg. Op 16 jarige kwam mijn moeder tot geloof alleen het leven heeft ook ups en dows ja wie ook niet he. De ware liefde echt GELIEFD gevonden te worden die mijn moeder voor het 1e leerde kennen was HEERE God en mijn vader die ze leerde kennen. Mijn moeder was 24 jaar toen ze mij kreeg en later waren we met zn 5jes. Alleen toen ik 18 jaar was hadden mijn ouders ruzie ik dacht komt dat wel goed. Ja het is wel goed gegaan en ze blijven van elkaar houden tot hun dood toe. Toen mijn opa van moeder kant op sterfbed lag was ik 16 jaar mijn moeder had nooit LIEFDE van haar ouders gekend géén 1 lief woord zoals ik hou van jou. Het waren wel de cadeaus alleen die kunnen de liefde niet in de plek geven. Voor mijn opa kwam te sterven hadden mijn ouders gewaakt en dat waren mooie herinderingen voor mijn moeder als lief wichtje te horen kreeg. Mijn opa had nog geholpen tijdens onze verhuizing en hadden we paar jaren goede band met elkaar. Waarom vertel ik dit het is belangrijk voor elk kind dat het zich geliefd voelt. Als het zich niet geliefd voelt dan zoekt dat ergens anders op of komen in de bajes terecht of worden verslaafd door drank en drugs of gaan als een zwerver door het leven zo ver kan het gaan. Vorig jaar op een plekje van Utrecht eens met een zwerver gepraat en dat hij een goed leven had maar opeens was het niet meer en zwerfde over de straten opzoek naar geluk. Hoe vuil hij ook was je gaf hem een knuffel je had het idee omdat te geven. Je vertelde iets over de Heere alleen daar wilde de zwerver niets over weten en ging ieders eigen weg. Wiens leven velen harten beschadigt zijn alleen de HEERE God kan harten van wonden genezen alleen als we zelf daartoe voor bereid zijn dat Hij ons mag genezen en samen met de HEERE God verder mogen gaan. Ja ook de HEERE houdt van jou en ben jij Zijn GELIEFDE Kind een Konigskind. Wat in je leven ook is gebeurt ja mag telkens weer opnieuw beginnen. 7x70 maal vergeeft Hij jou.
Hartelijke groet,
Shalom,
Anita
|
|