|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 22:33
|
|
|
Dank aan Hem
Heer, ik kom tot U met blijdschap in mijn hart, U ziet de noden, de smart ik wil U danken nu
U kent Uw kinderen door en door, en hoort ons aan maar vaak gaan de noden voor, en zien we U niet staan
Met Uw liefdevolle ogen, klopt u aan ons hart "kind, bid tot Mij, ik heb mededogen en leidt je uit de smart"
Vergeef ons Vader, wij zijn zo zwak, geef ons de kracht om U te vragen, U te danken voor het dragen U geeft rust, en gemak
U maakt ons ziend, we zijn vaak zo blind, U leert ons Uw woorden te verstaan, U zegt "mijn lieve kind, laten we altijd samen verdergaan"
Dank voor Uw liefde en gena, dank voor Uw woord en Uw trouw, Heilig zijt gij Vader, Groot bent U Amen Heer, Amen, Hallelujah!
( van Joke van der Lelie )
Hallo allemaal,
Alweer een week voorbij sinds de laatste gebedsrooom, Weer veel gebeurd, fijne dingen, maar ook trieste mededelingen. Een medelid van cm , die erg ziek is, velen kennen haar naam,
Mij is gevraagd Dave op deze oproep te zetten, hij heeft terminaal kanker, is er zeer slecht aan toe, maar gelukkig weet hij zich geborgen bij de Heer. ook is mij gevraagd Anna hier met naam neer te zetten, zij is stervende.
Ja, er is erg veel leed, ziekten, het enige is gebed, hen bij Hem te brengen, we weten ook dat God souverein is.
Maar we hebben ook fijne dingen, we zitten in Advent, we gaan met elkaar op naar de Kerst, wat heerlijk dat we dan de geboorte van het Chistuskind mogen vieren. Jezus.
Buiten is het erg koud, maar laat Zijn licht en warmte in ons schijnen.
Ik nodig je uit om morgen mee te doen te bidden en te danken in gebedsroom, laten we ook aan de daklozen denken die geen onderdak hebben, bidden voor de mensen die hun verwarming niet kunnen betalen,
dieren die geen onderkomen hebben,
Je kan gebedsroom vinden als je de chatroom aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen , en de gebedroom aanklikken. we houden de bidstond van 20.00 tot 21.00, je bent vrij om te komen, we dringen niemand iets op.
Als iemand een getuigenis of vragen heeft, laat het dan voor of na de gebedsroom weten, want als we bidden gaat dat zo diep, je staat voor de Heer, andere dingen leiden dan af van gebed.
Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha
|
|