ChristianMatch

Forum

Geen gebedsroom donderdag 28 oktober
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARTHA725

BerichtGeplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 21:57

Filippenzen 4 vers 6

Hoi allemaal,

Door omstandigheden is er morgen, donderdag geen gebedsroom, ik kan niet zeggen of deze ook volgende week door zal gaan.

Eva zit met verdriet, en neemt een tijd rust van CM,

Ik ben uitgeput door het geven van intensieve zorg aan enkele familieleden, en moet me in acht houden, graag gebed voor deze familieleden voor genezing, en kracht voor mij.

God laat geen bidder staan, Hij hoort en antwoord, je staat nooit alleen Lachende smiley

Je kan eventueel morgen met elkaar bidden in de gebedsroom, samen bidden is ook erg zegenrijk.

Ook belangrijk is proberen je zegeningen te tellen, al kan je soms zo diep zitten, als je weet dat Hij bij je is, is dat al 1 zegening,

Lof en ere aan Hem,

Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha en Eva Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:10

MARTHA725 schreef:
Filippenzen 4 vers 6

Hoi allemaal,

Door omstandigheden is er morgen, donderdag geen gebedsroom, ik kan niet zeggen of deze ook volgende week door zal gaan.

Ik ben uitgeput door het geven van intensieve zorg aan enkele familieleden, en moet me in acht houden, graag gebed voor deze familieleden voor genezing, en kracht voor mij.

God laat geen bidder staan, Hij hoort en antwoord, je staat nooit alleen Lachende smiley

Je kan eventueel morgen met elkaar bidden in de gebedsroom, samen bidden is ook erg zegenrijk.

Ook belangrijk is proberen je zegeningen te tellen, al kan je soms zo diep zitten, als je weet dat Hij bij je is, is dat al 1 zegening,

Lof en ere aan Hem,

Beide, heel veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst! Ik zal voor jullie bidden.

Liefs, José
Naar boven

Auteur Bericht
WIM727

BerichtGeplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 01:37

MARTHA725 schreef:
Filippenzen 4 vers 6

Hoi allemaal,

Lof en ere aan Hem,

Ik wil jullie beiden heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd voor jullie.
Ik ga dan ook zeker voor jullie bidden,we hebben zegenrijke gebedsuren gehad met elkaar.
Hopelijk is er iemand die jullie (tijdelijk) kan vervangen .

Gods liefdevolle zegen toegewenst. Roos en Wim
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1