Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 17 december 2009, 23:55
|
|
|
het is donker buiten tis nacht de lichten zijn binnen aan ik heb ook aan je gedacht flauw flikkert het licht van de kaarsen rond om de berenvacht. samen zijn met jouw is het mooiste wat er is samen met jouw, was je maar hier dat is wat ik mis.
De wijn is op de glazen half leeg moe en toch voldaan ik weet goed de eerste kus die ik van je kreeg. Je wangen kleuren rood je hoeft niet te blozen anders schaam ik me dood. Blijf nog bij me, ga niet weg ik hou van je das alles wat ik je zeg Meer hoeft ook niet dat zie ik aan je ogen je ogen zo mooi dat heb ik altijd mooi bij je gevonden Maar nu zo alleen zeg ik je dit: Ik mis je kom snel weer terug
het is donker buiten tis nacht de lichten zijn binnen aan ik heb ook aan je gedacht flauw flikkert het licht van de kaarsen rond om de berenvacht. samen zijn met jouw is het mooiste wat er is samen met jouw, was je maar hier dat is wat ik mis.
de wijn is nu op de kaars is op me kans is verkeken en toch ik hou van je en jij van mij dat is wel gebleken. Samen door het leven samen door de storm van ons bestaan ik zag je daar verzopen moe en alleen daar staan. Daarom sla ik ook me arm om je heen zo voel je je ook niet meer alleen. Je drukt me je stevig tegen je aan en ik ruik aan je haren kom laat alles los laat alles lopen laat je gaan en sta niet zo te staren Maar nu zo alleen zeg ik je dit: Ik mis je kom snel weer terug!!! Ik mis je en kom snel weer terug!!! Ik mis je en kom snel weer terug!!! .......
(opgedargen aan euhm... sja weet ik veel, denk die ene vrouw die ja! niet die andere maar die ene)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 01:24
|
|
|
RELLOK036 schreef: | het is donker buiten tis nacht de lichten zijn binnen aan ik heb ook aan je gedacht flauw flikkert het licht van de kaarsen rond om de berenvacht. samen zijn met jouw is het mooiste wat er is samen met jouw, was je maar hier dat is wat ik mis.
De wijn is op de glazen half leeg moe en toch voldaan ik weet goed de eerste kus die ik van je kreeg. Je wangen kleuren rood je hoeft niet te blozen anders schaam ik me dood. Blijf nog bij me, ga niet weg ik hou van je das alles wat ik je zeg Meer hoeft ook niet dat zie ik aan je ogen je ogen zo mooi dat heb ik altijd mooi bij je gevonden Maar nu zo alleen zeg ik je dit: Ik mis je kom snel weer terug
de wijn is nu op de kaars is op me kans is verkeken en toch ik hou van je en jij van mij dat is wel gebleken. Samen door het leven samen door de storm van ons bestaan ik zag je daar verzopen moe en alleen daar staan. Daarom sla ik ook me arm om je heen zo voel je je ook niet meer alleen. Je drukt me je stevig tegen je aan en ik ruik aan je haren kom laat alles los laat alles lopen laat je gaan en sta niet zo te staren Maar nu zo alleen zeg ik je dit: Ik mis je kom snel weer terug!!! Ik mis je en kom snel weer terug!!! Ik mis je en kom snel weer terug!!! .......
(opgedargen aan euhm... sja weet ik veel, denk die ene vrouw die ja! niet die andere maar die ene) |
O jammer Rel ik dacht zo ie mij bedoelen............ Het is zo mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 08:42
|
|
|
JILL658 schreef: | O jammer Rel ik dacht zo ie mij bedoelen............ Het is zo mooi!!! |
eh jill... heb jij ECHT met rellok gezoend???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 18:52
|
|
|
PIETER649 schreef: | eh jill... heb jij ECHT met rellok gezoend??? | weet je meer als ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 18:58
|
|
|
RELLOK036 schreef: | weet je meer als ik.... |
ik hoor de gekste verhalen over jou, ik kijk dus bij berichten over jou nergens meer van op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:28
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik hoor de gekste verhalen over jou, ik kijk dus bij berichten over jou nergens meer van op | sja les gehad van de leermeester he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 december 2009, 19:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | eh jill... heb jij ECHT met rellok gezoend??? | Hahahahah Was je verdrietig dan............
|
|
Naar boven |
|
|