|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 23:37
|
|
|
God wil ook jouw Vader wezen Hij sloot jouw naam in Zijn hart. Als Zijn kind je 't liefst omarmen als jij komt met vreugde en smart. Vaders hart staat voor jou open waaruit steeds Zijn liefde welt. Die blijkt gratis,niet te kopen, wordt je graag ter hand gesteld.
God is een barmhartig Vader die graag intens medeleeft. Die je toespreekt:kom maar nader, jou als Zijn kind 't beste geeft. Ik weet dat door veel mensenkinderen Vader God niet is aanvaard. Toegang tot Hem hen blijft hinderen doordat hun hart is bezwaard.
In hun leven vroeg ervaren werd geschonden 't vaderbeeld. Dat hun hart nog blijft bezwaren en vaak nog niet is geheeld. velen dragen nog de wonden van een vreugdeloze jeugd. Harde slagen,grote monden weinig dat hen heeft verheugd.
Daarom hebben vele mensen moeite met Gods Vaderbeeld. God geeft echter andere wensen en die hen ook meegedeeld. Ik ben een Vader die wil zorgen en er voor elk kind wil zijn. Wie tot mij komt is geborgen mag vertellen van zijn pijn.
Wie tot God vlucht in Zijn armen van verdriet en nood verteld. Die zal voelen Gods erbarmen als elk woord is opgeweld. Laat God 't beeld maar restaureren van 't geschade vaderbeeld. Dat Gods liefde om laat keren tot een beeld dat is geheeld.
Hij als God je Hemelvader is bewogen met je lot. Hij roept tot je: kom maar nader dan haal Ik je hart van 't slot. Bittere pijn zal Ik genezen alle wonden die er zijn. Nieuwe schepping zul je wezen door Gods liefde als medeicijn
God Hij leert opnieuw te leven schenkt weer nieuwe hoop en kracht. 't Is de Almachtige Zijn streven dat Zijn hulp en troost verzacht. God leert ook vooruit te kijken niet meer naar wat vroeger was. Maar wat Hij in liefd' laat blijken je in Zijn Vaderogen las
|
|