|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 23:21
|
|
|
Hallo Christianmatchvrienden:
Wij bidden voor jou: Wij bidden voor jou, dat hoorde ik zeggen. Wij denken aan jou, de woorden soms zacht. Wij zullen gaan bidden, het waren de woorden, van mensen van wie ik het nooit had verwacht.
Dat zij zouden bidden voor andere mensen, Gods aangezicht zoeken, voor mensen in nood. Maar door hun gebed en simpele woorden, voel ik weer genade en liefde zo groot.
Ook ik kan weer bidden, weer bidden voor velen, die zitten in zorgen, verdrukking en pijn, want ik weet dat Jezus hen liefde wil geven. Dat Hij in het duister hun helper wil zijn.
Het is weer tijd voor de Gebedsroom, allemensen, wat is er veel achterdocht, jaloezie en roddels in de wereld, laten we elkaar eens wat meer respecteren en in eigenwaarde laten, daar gaan we zeker voor bidden en danken GOD ook dat HIJ ons daarvan gaat genezen.
We danken dat er een bruidspaar op deze site is, maar we vragen GOD ook of HIJ de juiste partner voor ons heeft, èèn die HEM dient, waarin wij verder in ons geloof mogen groeien, ons kleingeloof groot maken en alles wat gezaaid is, een mooie oogst mag worden.
Wil je eens meebidden kom gewoon naar de chat, even rechtsonderin klikken, dan zie je de Gebedsroom
We zijn er van 20.00 uur - tot 21.00 uur tot ziens!!
Warme groetjes van Martha en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 20 oktober 2010, 23:43
|
|