Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:17
|
|
|
Ik ben al een poosje op zoek naar muzikanten om een christelijke band/orkest op te richten... Zelf speel ik Trompet, Trombone en Percussie... Er valt dus nog veel in te vullen:
1 of 2 Zangers. 1 of 2 Zangeressen. Drummer. Basgitaar. 2x Gitaar. Piano. Keyboard. Viool. Accordeon.
Eigenlijk zijn alle muziekinstrumenten welkom.[i]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:21
|
|
|
SMULPOTJE144 schreef: | Ik ben al een poosje op zoek naar muzikanten om een christelijke band/orkest op te richten... Zelf speel ik Trompet, Trombone en Percussie... Er valt dus nog veel in te vullen:
1 of 2 Zangers. 1 of 2 Zangeressen. Drummer. Basgitaar. 2x Gitaar. Piano. Keyboard. Viool. Accordeon.
Wat voor soort muziek wil je gaan maken dan?
Eigenlijk zijn alle muziekinstrumenten welkom.[i] |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SMULPOTJE144
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:39
|
|
|
Gospel, homecoming... Uiteraard is eigen inbreng welkom...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:43
|
|
|
SMULPOTJE144 schreef: | Ik ben al een poosje op zoek naar muzikanten om een christelijke band/orkest op te richten... Zelf speel ik Trompet, Trombone en Percussie... Er valt dus nog veel in te vullen:
Eigenlijk zijn alle muziekinstrumenten welkom.[i] |
Gaaf! Ben hier zeker wel voor in, alleen het is een beetje erg uit mijn buurt helaas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:47
|
|
|
SMULPOTJE144 schreef: | Gospel, homecoming... Uiteraard is eigen inbreng welkom... |
nou smulpotje,
ik bespeel hammond, motif xs 7 en tyros 4 ook gecombineerd. Hou niet van "rock" op geestelijk gebied.
zegt het maar????
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 4 oktober 2010, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|