Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 00:19
|
|
|
Houd mij dicht bij U. Laat me nooit meer gaan. Voor U leg ik mijn leven neer. Verlangend naar Uw vriendschap Heer.
U alleen bevrijd. Wat ik nodig heb. Uw liefde die mij warmte geeft. Als U mij in Uw armen neemt.
Leid mij naar Uw hart . Breng mij terug naar U.
U bent mijn doel. U bent mijn harts verlangen. U bent mijn doel. Houd mij heel dicht bij U.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:31
|
|
|
EVA685 schreef: | Houd mij dicht bij U. Laat me nooit meer gaan. Voor U leg ik mijn leven neer. Verlangend naar Uw vriendschap Heer.
U alleen bevrijd. Wat ik nodig heb. Uw liefde die mij warmte geeft. Als U mij in Uw armen neemt.
U bent mijn doel. U bent mijn harts verlangen. U bent mijn doel. Houd mij heel dicht bij U. |
Mooi hè Eva?
http://www.youtube.com/watch?v=h61KiAJ7iLo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:46
|
|
|
EVA685 schreef: | Houd mij dicht bij U. Laat me nooit meer gaan. Voor U leg ik mijn leven neer. Verlangend naar Uw vriendschap Heer.
U bent mijn doel. U bent mijn harts verlangen. U bent mijn doel. Houd mij heel dicht bij U. |
Thx Eva, heel mooi om de ochtend mee te beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 11:03
|
|
|
Prachtig Josina, bedankt!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 11:04
|
|
|
IMKE917 schreef: | Thx Eva, heel mooi om de ochtend mee te beginnen. |
En de avond te eindigen en s.morgens weer opstaan met dit lied Kom je steeds dichter bij HEM, nader tot MIJ en IK kom nader tot u.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 23 september 2010, 11:05
|
|
Naar boven |
|
|