Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 00:12
|
|
|
Mijn moeder heeft na verloop de jaar of 2 een grote gezwel in haar buikwand een poliep zitten het is niet kwaadaardig ofzo maar het doet mam de laatste tijd wel zeer. Ze wil niet geopeert worden anders word haar hele baarmoeder eruit gehaald en als je onder behandeling bent gaat alles kleven aan de wanden en dat doet heftig pijn. Mijn oma is al jaren geleden daaraan geopereert en die gilt alles bijelkaar dus dat wil mijn moeder niet. Mijn moeder is al aantal weken heel erg moe zoals vandaag ook met moeder even 2 winkels in en beetje lopen naar de auto maakt haar moe had haar weer naar huis gebracht en zelf voor mam de boodschappen opgehaald. Mam is duizelig oorzaak niet bekend is wel voor behandeling maar ook die weten niet wat er aan de hand is. Moeder heeft aantal jaren terug al eens aan haar hart geopereert en slikt tiraxs wat haar wel helpt en neemt ook geen zout en kruiden in haar eten. Wisten we nu maar wat met mam aan de hand is.
Vader is na jaren druk voor het gezin aan het werk je verneemt dat vader ouder word en snel moe is de oorzaak waarvoor is niet bekend maar vader daarvoor ook niet laten onderzoeken zovan ach het komt wel weer goed. Ik verneem dat mijn beide ouders echt oud worden en veel hebben meegemaakt in hun leven veel hartzeer van de kerk ze komen ruim 4 jaar niet meer in de kerk en willen ook niet meer heen. Ze blijven wel geloven en lezen dagelijks hun Bijbel en luisteren via internet en ach waar het hart vol van is stroomt de mond van over. Want namens mijn ouders ben ik wel gelovig opgevoed en willen we allemaal stuk voor stuk zo dicht mogelijk bij Gods Woord blijven leven.
Eens komt een dag en dan krijgen we allemaal een nieuw verheerlijkt lichaam met mooie linnen gewaden aan mogen we gezamelijk feest vieren samen met God de Vader en Jezus Christus wat waardevol zal dat zijn nooit meer pijn, verdriet of boosheid alleen maar blijdschap.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAICO485
|
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 00:34
|
|
|
veel sterkte wens ik je ouders en oma toe Anita. ik bid voor ze.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
|