Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 december 2009, 21:15
|
|
|
Zij waren pas enkele uren een paar Ze fluisteren zachtjes en kusten elkaar De bruidegom voorspelde zijn bruid met een lach Hoe hij de toekomst zag
Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnen Ook al hebben wij grijs haar Want we blijven jong van binnen Over 25 jaar komen wij met onze kinderen Voor een feest bij elkaar als het zilveren paar Over 25 jaar
De blijde voorspelling kwam werkelijk uit Zij werden de zilveren bruidegom en bruid De man gaf zijn bruidje een klinkende zoen En zei precies als toen
Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnen Ook al hebben wij grijs haar Want we blijven jong van binnen Over 25 jaar komen wij met onze kinderen Voor een feest bij elkaar als het gouden paar Over 25 jaar
Over 25 jaar komen wij met onze kinderen Voor een feest bij elkaar als het gouden paar Over 25 jaar, over 25 jaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 december 2009, 21:28
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Zij waren pas enkele uren een paar Ze fluisteren zachtjes en kusten elkaar De bruidegom voorspelde zijn bruid met een lach Hoe hij de toekomst zag
Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnen Ook al hebben wij grijs haar Want we blijven jong van binnen Over 25 jaar komen wij met onze kinderen Voor een feest bij elkaar als het zilveren paar Over 25 jaar
De blijde voorspelling kwam werkelijk uit Zij werden de zilveren bruidegom en bruid De man gaf zijn bruidje een klinkende zoen En zei precies als toen
Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnen Ook al hebben wij grijs haar Want we blijven jong van binnen Over 25 jaar komen wij met onze kinderen Voor een feest bij elkaar als het gouden paar Over 25 jaar
Over 25 jaar komen wij met onze kinderen Voor een feest bij elkaar als het gouden paar Over 25 jaar, over 25 jaar... |
over 25 jaar heb ik aow
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HDBAS635
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 december 2009, 22:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | over 25 jaar heb ik aow | Mocht je willen. Dan werk je door tot je 75ste. (net als ik waarschijnlijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:06
|
|
|
HDBAS635 schreef: | Mocht je willen. Dan werk je door tot je 75ste. (net als ik waarschijnlijk) |
kan ik nog steeds eerder met pensioen dan jij ( en dan zwart bijbeunen natuurlijk )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:09
|
|
|
HDBAS635 schreef: | Mocht je willen. Dan werk je door tot je 75ste. (net als ik waarschijnlijk) |
Dat gaat toch niet gebeuren hè?! Nog 35 jaar........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:15
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Zij waren pas enkele uren een paar Ze fluisteren zachtjes en kusten elkaar De bruidegom voorspelde zijn bruid met een lach Hoe hij de toekomst zag
Over 25 jaar komen wij met onze kinderen Voor een feest bij elkaar als het gouden paar Over 25 jaar, over 25 jaar... |
Wie zijn The Ramblers eigenlijk? 'k Vind het gedicht een beetje eh..... Prachtig is niet helemaal het juiste woord.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 15 december 2009, 23:16
|
|
Naar boven |
|
|